Errors Astraweb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jerry Deladik

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2004
Berichten
112
Hallo,

Ik ben een ADSL abbo op XS4ALL, maar daar loop ik voor het downloaden met Grabit snel tegen boodschappen aan dat ik mijn connection limit overschreden heb. Op zich ben ik geen zware user, maar ongemerkt lopen de giegjes toch op.

Nu heb ik dan maar gekozen voor een payserver erbij en dat werd Astraweb. Helaas ben ik hier ook niet helkemaal gelukkig mee. Ben nu een filmpje aan het downen van ca 120 articles, 50 Mb per stuk. Als ik 4 connecties open zet lijkt alles goed te gaan en laat ik mijn PC lekker zijn werk doen. Als ik later ga kijken hoe de stand is blijkt dat hij bij alle articles een foutmelding heeft gegeven. Iets als "Error while downloading article:"gevolgd door een reeks onleesbare karakters.

Doe ik iets fout of heb ik een **** payserver gekozen?
 
Download de nieuwste versie van Grabit of gebruik een ander programma. Aan Astraweb ligt het niet.

Trouwens, alle data die je van Astraweb downloadt, gaat ook over de verbinding van XS4All.
 
Hmmm, ik heb Grabit 1.5.1 (Beta), nieuwer is er niet...

Ik snap dat alle data over het XS4ALL lijntje gaat. Zou ik totaal bij XS4ALL aan mijn downloadlimiet kunnen zitten? Die mannen werken volgens mij met een fair use policy. Voor mijn werk download ik ook behoorlijke hoeveelheden data met XS4ALL, maar nooit een probleem. Ik zie mijzelf niet als een extreem zware gebruiker.

Andere suggesties?
 
xs4all hanteerd inderdaad een FUP maar heb zelf nog nooit problemen gehad met ze en down gemiddeld een 80 a 100 gb per maand :eek:

maar het zou inderdaad wel aan je reader kunnen liggen lees de laatste tijd steeds vaker dat mensen problemen hebben met grabit.
 
Opgelost

Nou, het zal allemaal wel. Ik werk nu met Newsleecher en het werkt feiloos.

Grabit dus de prullenbak in....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan