Errors bij opstarten Soldier Front

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankdelier

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2012
Hallo,

Ik heb zojuist Soldier front geïnstalleerd, (via Aeria Games) maar zodra ik hem opstart krijg ik het zwarte laad scherm en dan meerdere errors.
Dat zijn deze:
Eerst krijg ik een; Gameguard execution error (110), dan deze; *Security Alert!* - Failed to start security module, En als laatste: *error* Can not initialize security module.
Als ik bij alle errors op OK klik, reageert soldier front niet meer en moet ik deze dus sluiten.

Alvast bedankt voor uw help,

Waarschijnlijk is óf je computer niet 100% geschikt voor deze game, óf is een van de componenten van de game beschadigd geïnstalleerd.
En dat is dan denk ik de Beveiligingsmodule.

Laatste bericht verwijderd. Je mag pas na 24 uur geen reactie je topic omhoog halen. Dan wel graag met een normaal bericht en niet enkel met "?????". Hou er rekening mee dat iedereen hier vrijwillig helpt en ook nog een leven naast Helpmij.nl heeft.

ken deze game niet maar begrijp dus dat je de game hebt gedownload and installed van een site.
bij downloaden kan wel eens een foutje in een file ontstaan en dan werkt iets niet meer.
dus raad ik je aan de game gewoon in zijn geheel te deleaten en m opnieuw te downloaden en
installen. hoogstwaarschijnlijk is daarmee alles opgelost, zoniet dan zou je kunnen denken aan
een mailtje sturen naar de makers ervan (kijk op die site naar contact), en leg hun de fout melding
voor, zij kunnen je dan zeker verder helpen.

succes,
leon

Is dit probleem bij jou al verholpen? Zo ja, wat heb je gedaan?
Ik zit nu met hetzelfde probleem... En heb alles al geprobeerd!

Hopelijk is het bij jou gefixt, en kun je mij helpen.

Groeten,
Richard. ;)

@Zimice
Welkom op Helpmij ;)
Het is de bedoeling dat je een eigen topic aanmaakt.
Succes verder met je vraag.

Hoezo? Hij heeft toch hetzelfde als mij en ik vraag hem hoe hij dat gefixt heeft..

Maar ik zoek 't zelf wel uit dan ;)

heb je geprobeerd de anti hack programma van soldier front te vermoorden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan