Errors en Waarschuwingen in Event Viewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

[9mm]

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2004
Beste Allemaal,

Ik heb iets ontdekt wat volgens mij niet helemaal de bedoeling is. :(

Ik zat laatste een beetje rond te kijken op mijn computer en kwam uit bij de Event Viewer (XP Proffesional Engels). Er stonden daarin heel veel errors en waarschuwingen.

Ik weet niet precies wat ik er aan kan doen om het probleem op te lossen. Misschien weten jullie er meer over of hebben jullie het ook als je in je Event Viewer kijkt. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Groetjes,

Benjamin Murck

P.S. Kijk in de bijlage voor een screenshot van mijn Event Viewer

Opgelost !!

Het is me gelukt, ik heb precies gevondne wat er bij mijfout was. Bij mij geeft hij namelijk heel veel event 11 errors. Ik heb het opgezocht en heb gevonden wat ik wilde. Dit was wat ik moest doen:
1. Right-click My Computer, and then click Manage.
2. Double-click System Tools in the right pane, and then double-click Device Manager.
3. Double-click IDE ATA/ATAPI Controller in the right pane, and then double-click the appropriate controller.
4. On the Advanced Settings tab, click PIO Only in the Transfer Mode box.
5. Click OK, close the Computer Management window, and then reboot the computer.

Het heeft geholpen, want ik heb er nu geen last meer van, tot nu toe in ieder geval. Ik hoop dat ik mensen die hetzelfde probleem hebben kan helpen met mijn oplossing. Zo zie je maar, als je echt hopeloos bent vindt je de oplossing sneller.

Toch bedankt ! :)

Groetjes,

Benjamin Murck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan