Errors " Memory Acces Violation"

Status
Niet open voor verdere reacties.

BjBerg2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Ik heb al 5x windows 7 opnieuw te installeren. ik heb zelfs HashCheck geinstalleerd om te kijken of mijn DVD van windows 7 nog goed was(ja) Met games Als WoW, Combat Arms, Alliance of Valiant Arms. Bij WoW geeft ie netjes een Memory Could not be "read" "written" "executed":

This application has encountered a critical error:

ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
Program: C:\Users\Public\World of Warcraft\WoW.exe
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 0023:6C8B7281

The instruction at "0x6C8B7281" referenced memory at "0x07902AD4".
The memory could not be "read".

Bij andere games ook!. Ik heb geprobeerd zelfs oudere grahics card software te installeren(194.xx ofzoiets, gewoon via windows update(die heeft altijd oudere))

Daarna ook geprobeerd de laatste te installeren. Heb zelfs Memory Card gecheckt bij memtest86+ is allemaal ok. Ik heb ook al mij aansluitingen gecheckt in de PC(De hele PC uit elkaar geschroefd en daarna weer part bij part erop gezet, heb ik al zo vaak gedaan xD) Bij AVA geeft die game ook zo'n (ACCESS_VIOLATION) gevalte. Ik snap er gewoon geen B A L meer van. Dit gebeurt echter alleen bij games(applicaties crashen dus NIET) Bij World of Warcraft kan ik wel zo'n 1 uur spelen en daarna gebeurt er zoiets als boven. Als ik dan weer WoW wil opstarten gaat 't steeds sneller(voordat de game opent).
Ik hoop genoeg informatie behalve dit:- AMD Athlon 64 X2 3000(3,00 GHZx2)
- (ASUS?) Geforce 9800 GT
- Kingston 2x2GB Memory Kaartjes in Dual Channel mode(of hoe dat ook heet bij een n68-s moederbord lol)
-N68-S moederbord ;) ik dus ook een geforce 7025(NOG NOOIT GEBRUIKT).

Dit was het wel zo'n beetje :)

Hoi,
welkom op Helpmij.nl

Heb je al eens geprobeerd 1 latje eruit te halen om te kijken wat er dan gebeurt?
En dan evt. die andere, als het probleem blijft, eruit en die eerder verwijderde weer terugzetten?
On Microsoft Windows, a process that accesses invalid memory receives the STATUS_ACCESS_VIOLATION exception.

Common causes
A few causes of a segmentation fault can be summarized as follows:

attempting to execute a program that does not compile correctly. Note that most compilers will not output a binary given a compile-time error.
a buffer overflow.
using uninitialized pointers.
dereferencing NULL pointers.
attempting to access memory the program does not own.
attempting to alter memory the program does not own (storage violation).
Generally, segmentation faults occur because: a pointer is either NULL, points to random memory (probably never initialized to anything), or points to memory that has been freed/deallocated/"deleted".
Niet dat bovenstaande tekst je verder helpt maar dan weet je tenminste waar het aan zou kunnen liggen, het kan natuurlijk ook gewoon een haperend/nalatend geheugenbankje zijn dat roet in het eten gooit.
Succes.

Laatst bewerkt:
Maar hoe kan dat dan? Eerst werkte alle games gewoon op Windows 7 en nu opeens niet meer:confused: Dus dat nalatend bankje kan gewoon niet want ik heb er memtest86+ op gegooid... geen 1 probleem

Laatst bewerkt:
Dat je door de Memtest bent gekomen heeft niet alles te zeggen, ik heb in het verleden al vaker geheugens getest, d.m.v. geheugentestprogramma's, die door de test kwamen en dat bij uiteindelijke uitwisseling v.h. geheugen dat toch de boosdoener bleek te zijn.
Succes.

bump, Access_Violation is nog steeds niet gefixed... beide kaarten geprobeerd solo te lopen. Trouwens Ik heb geprobeerd Windows XP op deze pc te zetten. Heeft er niks mee te maken. Verplaats naar Hardware forum, A.U.B?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan