Ik heb al 5x windows 7 opnieuw te installeren. ik heb zelfs HashCheck geinstalleerd om te kijken of mijn DVD van windows 7 nog goed was(ja) Met games Als WoW, Combat Arms, Alliance of Valiant Arms. Bij WoW geeft ie netjes een Memory Could not be "read" "written" "executed":
This application has encountered a critical error:
ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
Program: C:\Users\Public\World of Warcraft\WoW.exe
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 0023:6C8B7281
The instruction at "0x6C8B7281" referenced memory at "0x07902AD4".
The memory could not be "read".
Bij andere games ook!. Ik heb geprobeerd zelfs oudere grahics card software te installeren(194.xx ofzoiets, gewoon via windows update(die heeft altijd oudere))
Daarna ook geprobeerd de laatste te installeren. Heb zelfs Memory Card gecheckt bij memtest86+ is allemaal ok. Ik heb ook al mij aansluitingen gecheckt in de PC(De hele PC uit elkaar geschroefd en daarna weer part bij part erop gezet, heb ik al zo vaak gedaan xD) Bij AVA geeft die game ook zo'n (ACCESS_VIOLATION) gevalte. Ik snap er gewoon geen B A L meer van. Dit gebeurt echter alleen bij games(applicaties crashen dus NIET) Bij World of Warcraft kan ik wel zo'n 1 uur spelen en daarna gebeurt er zoiets als boven. Als ik dan weer WoW wil opstarten gaat 't steeds sneller(voordat de game opent).
Ik hoop genoeg informatie behalve dit:- AMD Athlon 64 X2 3000(3,00 GHZx2)
- (ASUS?) Geforce 9800 GT
- Kingston 2x2GB Memory Kaartjes in Dual Channel mode(of hoe dat ook heet bij een n68-s moederbord lol)
-N68-S moederbord
ik dus ook een geforce 7025(NOG NOOIT GEBRUIKT).
Dit was het wel zo'n beetje
This application has encountered a critical error:
ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
Program: C:\Users\Public\World of Warcraft\WoW.exe
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 0023:6C8B7281
The instruction at "0x6C8B7281" referenced memory at "0x07902AD4".
The memory could not be "read".
Bij andere games ook!. Ik heb geprobeerd zelfs oudere grahics card software te installeren(194.xx ofzoiets, gewoon via windows update(die heeft altijd oudere))
Daarna ook geprobeerd de laatste te installeren. Heb zelfs Memory Card gecheckt bij memtest86+ is allemaal ok. Ik heb ook al mij aansluitingen gecheckt in de PC(De hele PC uit elkaar geschroefd en daarna weer part bij part erop gezet, heb ik al zo vaak gedaan xD) Bij AVA geeft die game ook zo'n (ACCESS_VIOLATION) gevalte. Ik snap er gewoon geen B A L meer van. Dit gebeurt echter alleen bij games(applicaties crashen dus NIET) Bij World of Warcraft kan ik wel zo'n 1 uur spelen en daarna gebeurt er zoiets als boven. Als ik dan weer WoW wil opstarten gaat 't steeds sneller(voordat de game opent).
Ik hoop genoeg informatie behalve dit:- AMD Athlon 64 X2 3000(3,00 GHZx2)
- (ASUS?) Geforce 9800 GT
- Kingston 2x2GB Memory Kaartjes in Dual Channel mode(of hoe dat ook heet bij een n68-s moederbord lol)
-N68-S moederbord

Dit was het wel zo'n beetje