Ervaring gezocht met ewent

• Onderwerp starter Onderwerp starter tom1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tom1

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
Ls,
Wie heeft er ervaring met ewent. Dat is een ide/sata converter. Ik kocht het apparaat bij mediamarkt als oplossing teneinde oude ide en sata schijven te bekijken en eventueel op te ruimen na bekeken te hebben of ik iets van de inhoud wilde bewaren. Na een halve dag prutsen is geen enkele schijf tot leven gekomen. Het is gepoogd op een laptop met windows 7, de imac en een desktop met vista. Er moeten twee schijven tussenzitten die na een kortsluiting in een vorige pc wellicht defect zijn. Ik weet nu nog steeds niet welke.
Is ewent, ondanks de belofte op de doos van makkelijk te gebruiken gewoon stuk of ligt het aan mijn aanpak. Of het het gewoon een onding. Alle controlelampjes van voeding en adapter leken normaal te branden bij elke poging.
Wie weet meer van dit product?
Bij voorbaat dank voor reacties.
Tom

Laatst bewerkt:
Heb je het al eens getest met een schijf waarvan je weet dat 'ie goed is?

Jawel. Ik heb voor de zekerheid een sata schijf van 1 tb via de sata 2 connector op het moederbord van de desktop aangesloten. En alles werkt gewoon. Doe ik het via ewent dan zit er geen teken van leven in. Krijg dus het vermoeden dat ewent defect is. De ide schijven kan ik niet op een andere wijze controleren. Daartoe had ik ewent aangeschaft.

ik sluit de vraag. Na een dag proberen bleek gewoon Ewent defect te zijn en heb dus alles retour gestuurd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan