egkok
Verenigingslid
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
- Besturingssysteem
- Win 11
Ik ben het zat. Ik heb een tijdje geleden gekozen voor een voor mij ultieme pc configuratie Met een op grond van reviews, ASUS K8V SE de luxe Mobo een Athlon 64 3400 1024 samsung 3200 geheugen en een SATA Hitachi 250 HD en een ATI 9800 Pro. Allemaal inelkaar geflansd en op naar het momant supreme??>>> Grote teleurstelling; want er was nauwelijks verschil met de vorige configuratie. Van wat allemaal zo mooi leek van dit Mobo, op de asus site en in de reviews kwam bitter weinig terecht. Bijv. cool en quiet (vergeet het maar).... En e-mail beantwoorden?? vergeet het maar. In veel benchmarkachtige proggies wordt het Mobo niet of maar tendele herkend. Ik zal de twee benchmarks als bijlages meesturen.
Mijn vraag is wie heeft ook zo'n waardeloze ervaring, geheel tegen de verwachting in, met ASUS (ik heb ook ervaring met MSI daar is het pas gelikt) en wie heeft suggesties voor een vervanging voor dit waardeloze MOBO of heeft suggesties voor mij omtrent dit MOBO want ik kan het natuurlijk ook fout hebben.
Mijn vraag is wie heeft ook zo'n waardeloze ervaring, geheel tegen de verwachting in, met ASUS (ik heb ook ervaring met MSI daar is het pas gelikt) en wie heeft suggesties voor een vervanging voor dit waardeloze MOBO of heeft suggesties voor mij omtrent dit MOBO want ik kan het natuurlijk ook fout hebben.