Ervaring met Medion

• Onderwerp starter Onderwerp starter dag
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit.De processor is goed maar de videokaart weet ik niet.De ram geheugen vind ik persoonlijk te weinig voor een Laptop,het moest iets rond de 6 GB zijn.:rolleyes:
En voor € 699 kan je een betere PC kopen zelf misschien ene met I7 processor enz.of nog beter als je wat verstand hebt van computer in elkaar steken kan je er zelf ene maken.Is veel goedkoper en veel beter.;)
Maar oor Black ops,Assasins creed brotherhood,Fifa 12,Need for speed hot pursuit,MW3,(GTA IV) enz is het wel een goede laptop hopelijk word ei dan niet snel warm,net als de meeste laptops.

Laatst bewerkt:
De GTX460M videokaart is een vrij krachtige videokaart voor een laptop, van 700 euro, die black ops/battlefield etc. makkelijk kan draaien.
Kijk hier (even naar beneden scrollen) welke games hij kan draaien met hoeveel fps.
Voor de prijs van 700 euro vind je geen betere laptop met gelijkwaardige videokaart. Ik weet niet als je de laptop alleen voor gamen wilt gaan gebruiken,
maar 4 GB is niet super veel, genoeg voor alleen gamen.

Hmmmm raar,Ik denk dat die videokaart beter is dan de mijn Zie:Bekijk systeem.Als dat zo is dan speel ik met mijn computer betere games dan op die laptop.Mijn processor is I3,en ik heb 4 GB ram geheugen.Ik speel daarmee bijna alle nieuwe spelletjes die er zijn.Bv:assassins creed revelations(Low beeldkwaliteit ),need for speed hot pursuit(Hoge beeldkwaliteit),Fifa 12,(beeldkwaliteit),command and conquer 4 tiberian twilight(bijna hoge command and conquer 4 tiberian twilight)Assassin's creed brotherhood(Lage command and conquer 4 tiberian twilight) enz......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan