ervaring met verschillende webhosts?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Hallo,

Ik weet dat er al meerdere topics over zijn gemaakt, en daar ben ik ook het e.e.a tegen gekomen, maar mijn vraag is toch:
wat is volgens jullie de beste webhost? Mijn eisen zijn maar klein: ik wil gewoon een domein en ruimte genoeg om een site over mijn voetbalteam online te brengen, staat slechts wat tekst, paar foto's op dus weinig ruimte.
Ik ben bekend met mijndomein.nl, maar ik las ook wat over your-webhost.nl en die is goedkoper dan mijn domein. Iemand ervaringen met deze? of een nog goedkopere die toch ook veel bied/goede service etc?
hoor het graag
Jasper

ik host zelf ook, dus 'k zou bijna zeggen dat je bij mij moet zijn ;).
Probeer je al even een mail te sturen, maar lukt niet.

dat zal toch moeten lukken.. hoezo gaat dat niet?
Kun je wat meer informatie geven over de mogelijkheden, kosten etc.?

dat zal toch moeten lukken.. hoezo gaat dat niet?
Kun je wat meer informatie geven over de mogelijkheden, kosten etc.?

Ik krijg melding: Alleen verenigingsleden en donateurs kunnen privé-berichten sturen

Wil je mij anders ff mailen op herbertfoppen[at]gmail[dot]com. Dan mail ik je ff terug

ik heb prima ervaringen met hostingdiscounter.

goedkoop, prima helpdesk en alles wat je nodig hebt.

ik heb prima ervaringen met hostingdiscounter.

goedkoop, prima helpdesk en alles wat je nodig hebt.

ik zie het, die is het goedkoopst van wat ik tot nu toe heb gezien. voor 23 euro domeinnaam en 200mb ruimte. Kun je trouwens een inschatting maken of dat genoeg voor mij is? Dat is vrij veel toch? heb een pagina of 8 waarvan 1 met foto's..

Het zou genoeg moeten zijn maar, kijk voor de zekerheid maar even naar de eigenschappen van de map waar alles in staat.
Daar zou je de grootte moeten kunnen vinden :thumb:

Het zou genoeg moeten zijn maar, kijk voor de zekerheid maar even naar de eigenschappen van de map waar alles in staat.
Daar zou je de grootte moeten kunnen vinden :thumb:

dat had ik ook net bedacht, hoe simpel kan t zijn:rolleyes: Ik heb die foto's nog niet, maar zit nu nog niet eens op 1 mb, dus dat moet goedkomen!

ik heb een tijd bij nul euro hosting gezeten:

hosting kost van niks tot 4 euro per maand(exclusief ik geloof 1x per jaar administratie kosten van 2 euro of zo iets)
domein 20 Euro

je krijgt veel waar voor je geld maar pas een helpdesk bij het 4 euro pakket( je kan het geloof ik wel los erbij kopen)

ik heb een tijd bij nul euro hosting gezeten:

hosting kost van niks tot 4 euro per maand(exclusief ik geloof 1x per jaar administratie kosten van 2 euro of zo iets)
domein 20 Euro

je krijgt veel waar voor je geld maar pas een helpdesk bij het 4 euro pakket( je kan het geloof ik wel los erbij kopen)

en als ik dan ergens anders een domein registreer voor bijv 10 euro en dat 4 euro pakket neem, dan ben ik klaar met 14? of werkt dat zo niet

4 euro per maand * 12 = 48 + 10 = 58

maar de 0 per maand is al:
* - 750 MB schijfruimte
* - 10000 MB dataverkeer
* - 50 pop mailboxen
* - PHP5 MySQL5 Apache Linux ASP
* - Virtuele disk toegang via FTP
* - Plesk Controlpanel
* - Onbeperkt aantal subdomeinen
* - E-mail: afwezigheid berichten
* - E-mail: email forwarding
* - E-mail: IMAP toegang
* - Folder security
* - Geen support

dus meer dan genoeg voor jou
(geen support betekent volgens mij dat je ze niet kan bellen maar wel mailen)

administratie kosten is eenmalig 9 euro

dus
0
9
10
--
19 EURO

en als je support wil 15 per jaar er bij

Laatst bewerkt:
Vier euro voor 750 MB, zonder support, en dan ook nog eens administratiekosten? Ik noem dat weinig voor veel. Persoonlijk heb ik, tot nog toe, goede ervaringen met Versio en Antagonist. Versio is de goedkoopste die ik tot nog toe ben tegengekomen maar de ste die ik bij hen host heeft weinig verkeer dus echt goed getest heb ik het niet.

Laatst bewerkt:
Vier euro voor 750 MB, zonder support, en dan ook nog eens administratiekosten? Ik noem dat veel voor weinig. Persoonlijk heb ik, tot nog toe, goede ervaringen met Versio en Antagonist. Versio is de goedkoopste die ik tot nog toe ben tegengekomen maar de ste die ik bij hen host heeft weinig verkeer dus echt goed getest heb ik het niet.

versio voor 7.14 + .nl domein van 3.99 is maar 11 euro voor een jaar? en dan heb ik 1000mb ruimte en 15gb verkeer, php mysql en e-mailadressen? Dit klinkt verreweg als de goedkoopste?

ik heb ook bij antagonist gezeten maar dit beviel mij niet heel erg goed, had wat problemen met de ftp en ze hebben er een maand over gedaan die op te lossen

versio voor 7.14 + .nl domein van 3.99 is maar 11 euro voor een jaar? en dan heb ik 1000mb ruimte en 15gb verkeer, php mysql en e-mailadressen? Dit klinkt verreweg als de goedkoopste?
hm, ja, waar veel voor weinig stond had natuurlijk weinig voor veel moeten staan, mijn fout :o

Versio is inderdaad de goedkoopste die ik tot nog toe ben tegengekomen.

hm, ja, waar veel voor weinig stond had natuurlijk weinig voor veel moeten staan, mijn fout :o

Versio is inderdaad de goedkoopste die ik tot nog toe ben tegengekomen.

Zoals het er nu naar uit ziet is dat waar ik voor ga.

Iedereen ontzettend bedankt voor jullie ervaringen en meningen!

Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan