Ervaring Shareza

Status
Niet open voor verdere reacties.

quake4play

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Hoi,

Heeft iemand ervaring met Shareza
is het goed programma of slecht

Ik hoor het wel

Groetjes Robert,:thumb:

Hoi, het is een mooi programma, maar het werkt langs geen kanten. Je krijgt het maar amper verbonden en het geeft bijna geen resultaten. Het is ook best zwaar.

Mijn keuze blijft Limewire. :)

Ik vind Shareaza redelijk, niet de beste voor mij maar ook niet de slechtste.
Ik gebruik ook liever LimeWire omdat ik daarmee ook sneller verbinding krijg, interface van Shareaza is goed.
Shareaza kan wel omgaan met meerdere P2P-netwerken en BitTorrent, dat is wel een voordeel.

ik gebruik limeWire en FrostWire .
gaan wel lekkersnel .
en voor bittorrent gebruik ik Utorrent of Azureus .
maar ja je bent net zo snel als de andere kant van de lijn .

Om correct te zijn is het niet exact hetzelfde, maar een afsplitsing van Limewire. Je kunt lezen waarom op Wikipedia:
The project was started in September 2005 by members of the LimeWire open-source community, after LimeWire's distributor considered placing "blocking" code which it was developing in response to RIAA pressure and the threat of legal action in light of the U.S. Supreme Court's decision in MGM Studios, Inc. v. Grokster, Ltd. When eventually activated, the code could block its users from sharing licensed files. FrostWire was first released in October 2005.

BTW, Limewire kon vanaf v4.13 ook torrents aan.

Laatst bewerkt:
Om correct te zijn is het niet exact hetzelfde, maar een afsplitsing van Limewire. Je kunt lezen waarom op Wikipedia:

BTW, Limewire kon vanaf v4.13 ook torrents aan.

Een afsplitsing, de interface is exact hetzelfde. Ik vind het een slechte kopie van LimeWire.
En dat LimeWire torrents aankon wist ik niet, daar gebruik ik meestal uTorrent voor.:)
Maar je hebt gelijk.

Een afsplitsing, de interface is exact hetzelfde. Ik vind het een slechte kopie van LimeWire.
En dat LimeWire torrents aankon wist ik niet, daar gebruik ik meestal uTorrent voor.:)
Maar je hebt gelijk.

Mee eens.
Ik ga voor LimeWire en aparte torrents progs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan