ervaringen betaalde helpdesks

Status
Niet open voor verdere reacties.

seeburg100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
ik zou wel eens willen weten hoe de bevindingen en ervaringen zijn van mensen,voor betaalde helpdesk,s van internetproviders! ik weet niet of dit is toegestaan?
misschien dat een moderator hier op wil reageren?
bijv dank!

Mag jij gerust vragen hoor.

Ik zit bij planet en ik vind de helpdesk waardeloos, helemaal als je een mailtje stuurt. Ik heb in december 2002 een mailtje verstuurd ivm de usenet-servers van planet en kreeg eind januari eindelijk eens antwoord. Dat antwoord sloeg ook nog eens nergens op.

ja ik precies de zelfde ervaring ook met planet, waar ik verder als provider wel tevrede over was,maar de helpdesk, is gewoon ver beneden pijl, met chello heb ik precies de zelfde ervaringen, mailtje sturen, weken later, pas een keer antwoord, en wat jij zegt, het sloeg helemaal nergens op! ik heb nu adsl van zonnet, maar bijvoorbaat maak ik maar geen gebruik van de helpdesk,om maar weer een slechte ervaring te vermijden! bedankt voor je antwoord!

Ik heb een paar keer naar chello gemaild maar op het antwoord zit ik eigenlijk nog steeds te wachten. :D

Mailtje heb ik verstuurd, ongeveer een maand geleden

Demon internet (DSL), gratis helpdesk :)
Mail is altijd binnen 48 uur beantwoord worden... :)
Werkzaamheden aan het netwerk worden altijd netjes ruim van te voren gemeld. :)

N.b. de problemen die ik aan het begin had lagen niet bij Demon of bij Versatel (netwerk) maar bij de KPN die voor de laatste kilometer verantwoordelijk is....

Nu al 1,5 jaar zonder problemen

Bij een vraag over een betaalde helpdesk gaat het er volgens mij om dat je ze belt en geen mailtje stuurt, want dat is vooor zover ik weet nog steeds gratis :)
Van m'n eigen provider zou ik het niet weten (xs4all) want deze heb ik nog nooit nodig gehad.
Die van de zaak echter wel (Tiscali) en dan vooral in het begin van mijn internetloopbaan. ;)
Ik moet zeggen dat ik aan deze een groot compliment moet geven, zeer korte wachttijden, vriendelijk en snel geholpen.
Ik heb 1 x pech gehad, toen belde ik precies tijdens een storing aan hun mailserver (lange wachttijd) en had ik een nieuweling aan de lijn waar de antwoorden wat op zich lieten wachten (waarschijnlijk moest hij hun eigen database raadplegen voor de goede antwoorden).
Maar voor de rest eigenlijk niets anders dan goeds over de helpdesk van Tiscali.

Geplaatst door Dimage
Bij een vraag over een betaalde helpdesk gaat het er volgens mij om dat je ze belt en geen mailtje stuurt, want dat is vooor zover ik weet nog steeds gratis :)
Van m'n eigen provider zou ik het niet weten (xs4all) want deze heb ik nog nooit nodig gehad.
Die van de zaak echter wel (Tiscali) en dan vooral in het begin van mijn internetloopbaan. ;)
Ik moet zeggen dat ik aan deze een groot compliment moet geven, zeer korte wachttijden, vriendelijk en snel geholpen.
Ik heb 1 x pech gehad, toen belde ik precies tijdens een storing aan hun mailserver (lange wachttijd) en had ik een nieuweling aan de lijn waar de antwoorden wat op zich lieten wachten (waarschijnlijk moest hij hun eigen database raadplegen voor de goede antwoorden).
Maar voor de rest eigenlijk niets anders dan goeds over de helpdesk van Tiscali.

Provider Tiscali kleedt helpdesk uit
Woensdag, 12 februari 2003 - Tiscali ziet klantondersteuning niet meer als kern-activiteit. Studenten gaan voortaan voor 37,50 euro per uur problemen oplossen.
Bron: http://www.webwereld.nl/nieuws/14110.phtml
Slecht nieuws Dimage. :confused:

Geplaatst door Dimage
ja inderdaad dimage het ging mijook eigenlijk om de helpdesk bellen! als je toch gelijk antwoord wil hebben op je probleem, en geen weken wil wachten tot je eindelijk een mailtje krijg met een antwoord, die als een....... slaat op een slagroomtaart! dan moet je wel bellen. nou ik niet meer,stuk knapper geworden met pc,s en moet echt zeggen, zeker heeft helpmij daar een grote kei.aan meegeholpen!:thumb:

Geplaatst door gezina

Bron: http://www.webwereld.nl/nieuws/14110.phtml
Slecht nieuws Dimage. :confused:

Zal wel slecht nieuws voor hun worden dan, want het was bij ons al de bedoeling het abbo up te graden.
Wordt nu dus gewoon wachten tot we deze op kunnen zeggen en naar een andere provider kunnen overstappen.
Ben bang voor Tiscali dat er op deze manier velen zullen volgen.
Dat bedrijfje rent-a-whizzkid is dan zeker ook indirect onderdeel van Tiscali :rolleyes:
Niet slim van ze, ik heb aan verschillende kennissen Tiscali aangeraden vanwege hun helpdesk.
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik ze nu een heel andere raad ga geven als hun jaar voorbij is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan