Ervaringen Canon Maxify printer MB2350

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Hallo,
Bij mijn plaatselijke computerschop staat deze printer in de aanbieding. Daar mijn Brother 147N kuren vertoont denk ik erover om de Canon aan te schaffen. Het is wel een inktjet en de Brother is laser.

Heeft iemand ervaring positief/negatief met deze Canon? Hoe is de kwaliteit van de print, hoe ligt het kostenplaatje per pagina/inkt?

etc.

alsvast dank

grtzzzzzzzzzzzzz................

De prijs per pagina van de Canon Maxify MB2350 is lekker laag. Voor een pagina tekst ben je 2,2 cent kwijt, voor een pagina kleur 5,5 cent. Dat is erg netjes. Bij de MB5350 zijn die kosten nog lager. 1,2 cent voor een pagina tekst en 4,9 voor een pagina kleur. Let wel, hierbij is de prijs voor het papier dat je eventueel gebruikt niet meegerekend.

Afdrukkwaliteit

De afdrukkwaliteit van de MB2350 is als het op tekstafdrukken aankomt beter en scherper dan die van de MB5350. De teksten die uit de MB2350 komen rollen komen vrij dichtbij wat je gestoken scherp zou kunnen noemen en ook de zwarting is prima in orde. De zwarting van de MB5350 is eveneens goed, maar de tekst dus iets minder scherp. De kleurenafdrukken van de MB2350 en MB5350 zijn verrassend goed, voor apparaten in dit segment. Echte fotoprinters zijn het natuurlijk niet, maar als je af en toe eens een kleurenafdruk moet maken (al dan niet op fotopapier), dan hoef je je zeker niet te schamen.

Bron: Hardware.info

Hoi,

We helpen je graag, laat dat voorop staan.
Het makkelijkst met zulke vragen is gewoon even het merk en type en review in te typen op Google.

Uitleg van mijn gewaardeerde voorganger komt bijvoorbeeld van Hardware.info zoals je kan zien :thumb:

@ mrmusic
@ terrarabo

Beiden bedankt. Kende hardware info niet maar heb de site bij de favorieten geplaatst. Eigenlijk was ik op zoek naar gebruikers in de praktijk. Heb de printer zojuist gekocht. Ben benieuwd.

Grtzzzzzzzzzzzz...............

wel, printer geïnstalleerd, ingericht en proefprint gedaan. Viel tegen, op diverse plekken streepjes in tekst of beeld. module printkoppen laten reinigen. Perfect resultaat. Zowel zw/wit als kleur.

Voor het geld goede koop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan