Ervaringen met backup-software voor Windows8Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan59

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Is er al iemand, die ervaring heeft met backup-software voor Windows8Pro? Bedoel dus ook andere dan in Win8 zit.

Heb in verleden met Windows7 met Ghost altijd goede ervaring gehad voor een complete backup.

Johan59

Bedoel dus aparte backup-software voor het maken van een backup op een losse harddisk.
Heb in tussentijd reeds enkele programma's uitgeprobeerd, doch deze vertonen bij mijn computer allemaal dezelfde fout onder Win8Pro.
Heeft er momenteel nog niemand een backup op een losse HD gemaakt, geen microsoft?

Johan59

Laatst bewerkt:
Roadworker- Mag ik je bedanken voor je reactie. Bijna 2 weken geen enkele reactie hier.
Had al div. backup-software geprobeerd, doch deze werkt niet goed. Draaiden allemaal de bestemmings losse-HD om en maakten hier de "bron-HD"van.
Na enkele weken mailen via forums of de software-fabrikant geen oplossing voor deze fout onder Win8Pro.
Mijn eerste indruk is, dat jouw backup-software wel werkt.

Enkele vraagjes nog: Heb ik alleen "Image for Windows" normaal nodig?
Bij opstarten komt melding: Let op- Dit systeem blijkt RAID OS te bevatten dat niet gevirtualiseerd is door het OS. Gebruik dit programma niet om een backup te maken of een gestreept volume of dynamische schijf terug te zetten onder deze omstandigheden.

Hoi Johan,
ik draai zelf geen raid,of jbod of iets dergelijks en kan niet inschatten wat die melding precies wil zeggen.
Misschien dat het voor Image For Windows onmogelijk is om een backup te maken vanuit windows van systeemdata die over meerdere schijven verdeelt is?
Normaal krijg je bij Image For Windows ook een licentie voor een Linux bootcd.......misschien dat het daarmee wel lukt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan