Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dell is een prima merk.
Voor de particuliere koper is Dell wellicht net even minder interessant dan de zakelijke koper. Zodra de garantie voorbij is na 1,2 of 3 jaar en er is wat aan de hand, mag je een Dell opsturen of brengen naar Amsterdam / Schiphol, waar je de machine dan vervolgens 1 tot enkele weken kwijt bent. De kosten van transport naar Amsterdam zijn hoog (TPG of zelf brengen, allebei is duur) Daarnaast is mijn ervaring dat reparaties buiten de garantie fors kostbaar zijn.
Vanwege deze omstandigheid is het te overwegen om een ander 'degelijk' merk in of in de omgeving van je woonplaats aan te schaffen.
Samengevat? Prima machine. Koop er één en koop er 3 of meer jaren garantie bij.
Hoi !
Dell is een prima laptop-merk !
Al verscheidene " versleten"; er staat hier nog een oude Dell Latitude C640, (wel wat opgeleukt met meer geheugen etc.) die nog steeds draait als een zonnetje.
Maar inderdaad: evt. reparatie's zijn erg duur.......het kan de moeite waard zijn om daar in jouw geval 1 jaar garantie bij te kopen.
Greetz,
Harry.
Waarom geen Medion met 3 jaar garantie?
De Aldi heeft ze regelmatig (met 3 jaren garantie)
Standaard heeft Medion België Klik al 2 jaar garantie en da's iig al 1 jaar langer dan Dell.
Medion België biedt overigens mar 2 machientjes aan op de website, terwijl als je Medionshop Nederland bekijkt er een stuk of 9 te vinden zijn. Vreemd.
Medion slecht? Daar zou ik wel wat argumenten voor willen horen.
Als je deze willekeurige Dell pagina bekijkt kom ik toch eigenlijk wel tot de conclusie dat je het 2e jaar garantie er niet standaard altijd bij krijgt.
Lees mogelijk de garantiebepalingen eens goed door, Klik Standaard 1 jaar garantie:
ik quote:
De XPS desktops en laptops worden geleverd met 1 jaar premium Garantieondersteuning.
Ja, gemiddeld, waarbij de processor dus de bottleneck is. (Zie hieronder de systeemeisen van de game)zou ik hierop gta4 kunnen draaien?
en wat vinden jullie van de laptop?
Dag Gracjan20,
Ik overweeg ook om de Dell Laptop te komen met de specificaties die jij nu opgeeft behalve dan een grote batterij. Zou je mij kunnen vertellen hoe de laptop je tot nu toe bevalt.
Alvast bedankt,
Groeten Thomas
Dag gracjan20,
Je laptop zal vast snel aankomen. Ik ben ook benieuwd hoe lang jouw batterij meegaat.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.