Ervaringen met Wannadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charley

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
737
Hoi,

Hoe zijn jullie ervaringen met Wannadoo? Ik zit te denken aan een Family abo (4mb) van 23.95. Ik betaal nu 19,95 voor een 512k van Demon.

Hoe snel zijn de nieuwsgroepen. Retention is 3 dagen las ik net. Das prima hoor. volgens mij is het bij Demon niet veel anders.

hebben jullie ervaringen als het gaat over uptime stabiliteit ping ed?

Alvast bedankt!

Charley
 
ik had wanadoo... was wel goed maar ik vond de newsgroepen niet zo veel incomplete filles .. zit nu bij Demon ..(grappig):D
 
ghehehe

ja ik wil dus en een snelle internet verbinding en een beetje aardige nieuwsgroepen, maar heb geen zin om nog eens apart voor een pay server te betalen
 
Geplaatst door Charley
Hoi,

Hoe zijn jullie ervaringen met Wannadoo? Ik zit te denken aan een Family abo (4mb) van 23.95. Ik betaal nu 19,95 voor een 512k van Demon.

Hoe snel zijn de nieuwsgroepen. Retention is 3 dagen las ik net. Das prima hoor. volgens mij is het bij Demon niet veel anders.

hebben jullie ervaringen als het gaat over uptime stabiliteit ping ed?

Alvast bedankt!

Charley

Dit is op hun eigen netwerk en nog volop in test.
Mijn advies is nog even wachten,tenzij je wel van uitdagingen houdt.
 
ik heb echt geen last met wanadoo hoor... download via Newsbinpro.. en dat gaat perfecto.. en is dan 2x zo snel als grabit o.i.d.
 
mmmm in elk geval bedankt voor alle reacties, wellicht moet ik toch maar bij Demon blijven. misschien wel wat duur maar in elk geval zeer betrouwbaar

thanks!
 
Ze hebben er ook regelmatig onderhoud. Ze sturen dan wel van te voren een e-mail, maar de informatie erin klopt regelmatig niet. Op de één of andere manier duurt het altijd langer.

Vanochtend was er geen storing, maar was er onderhoud. Tijden waren 5 tot 7. Om 8 uur kon ik internet nog niet op:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan