Wireless Circle heeft zijn zaakjes niet goed voor elkaar. Althans als het gaat om mijn abonnement en het abonnement van mijn vriendin. Het is echt huilen met de pet op dus ik zou mensen adviseren om bij een "echte" provider aan te sluiten.
Wat ging er zoal mis; Ik ben geruim een maand niet bereikbaar geweest door een fout van hun kant, terwijl ik wel een factuur voor deze maand van hen kreeg. Na overleg zou ik een bedrag terug gestort krijgen. Nooit gebeurd. Goed niet te lang over wakker liggen. Verder klopten de facturen dikwijls niet en werden er gewoon een paar euro aan het factuur toegevoegd. Deze verhoging was vervolgens niet herleidbaar in de gebruikskosten. De klantenservice kost 35 ct per minuut (eerder 45 ct) en dat waren meestal lange gesprekken waarbij je van de kast naar de muur werd gestuurd om vervolgens er achter te komen dat degenen die je aan telefoon hebt je ook niet kunnen helpen omdat ze het niet kunnen, weten of willen. Dus toen het einde van mijn abonnement er aan kwam dacht ik mooi opzeggen. Maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Wireless Circle houdt er namelijk een andere opzegprocedure op na dan overige providers. Omdat ik geen zin had in het zoveelste geouwehoer met Wireless Circle heb ik via Belcompany een T-mobile abonnement genomen. Belcompany zou mijn contract laten ontbinden bij Wireless Circle. Je had het gezicht van de verkoper moeten zien toen hij hoorde dat ik bij Wireless Circle zat. De verkoper voorzag al problemen. Helaas was dat ook zo. Mijn nummer zou eerst in juli overgezet worden (3 maanden opzegtermijn in acht genomen). Maar omdat Wireless Circle erg moeilijk deed werd dit september. Goed even tot 10 tellen en de bittere pil slikken, maar dan ben ik er ook weg. Maar toen begon het. Facturen voor de maanden na september bleven binnenstromen. Dus meteen Wireless Circle gebeld. Dit kwam omdat mijn contract gewoon een jaar was verlengd tot juli 2011. Dit klopt niet, de simkaart was al niet eens meer actief. Na heel veel gezeur, gebel en gemail eindelijk voor elkaar gekregen dat het in het systeem van Wireless Circle ook kwam te staan dat ik per 1 september bij hun weg was. Wat denk je.. nu volgen de aanmaningen van niet betaalde facturen over de maanden september, oktober etc. Het spelletje begint nu weer opnieuw. Weer veel gebel en gemail… is tot nu toe nog niet opgelost.
Ik weet niet of ik een uniek geval ben, mijn vriendin heeft namelijk dezelfde problemen gehad. Dus voor toekomstige klanten doe je voordeel met mijn verhaal. Weet waaraan je begint.