Ervaringen over winvista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dillondarko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
is de afgelopen tijd al merkbaar dat het een en t ander verbeterd is met de firewalls

ik heb namelijk een upgrade liggen maar ik denk dat ik zo te zien er nog wel even mee gaat wachten

greetzz....:cool:

Ik draai nu al een tijdje Vista Ultimate en heb eigenlijk helemaal geen problemen. Ik gebruik in principe de Vista Firewall zonder problemen, maar ben nu ook Eset Smart Guard aan het proberen. Die firewall is nog niet helemaal 100%, maar Vista zelf geeft geen enkel probleem hier.

vista en vista firewall, zal zeker goed samen werken ofniet?:thumb:

maar weet iemand anders ook of de firewall van symantec het goed doet?

ik wacht nog wel op de reacties

greetz.....:cool:

Beetje ***lige opmerking wellicht, maar mijn ervaring is dat niets van Symantec het goed doet, niet in Vista en niet in XP...:evil:

Beetje ***lige opmerking wellicht, maar mijn ervaring is dat niets van Symantec het goed doet, niet in Vista en niet in XP...:evil:

waarom loopt die op mijn xp home dan als de brandweer en altijd vlekkenloos?:confused:

bij mij doet ie t perfect:thumb:

en idd, het is jouw ervaring maar jouw ervaring ligt aan de versie geloof ik dan

er is tijd overheen gegaan en hebben hem verbeterd, verbeterd, verbeterd tot (bijna) perfect

dus het zal wel aan jou liggen dan maar dat is niet ***ig bedoeld hoor

greetz....:cool:

Natuurlijk ligt dit aan mij:o , vandaar dat een groot gedeelte van internet is volgeschreven met problemen van Symantec producten...

Of je weet niet dat het beter kan omdat je nog nooit vergeleken hebt....:D

De Symantec producten belasten je systeem onnodig zwaar, je hoort me niet zeggen dat b.v. de virusbescherming niet goed zou zijn, maar het kan allemaal net zo goed of wellicht nog beter zonder dat je systeem, zoals bij Symantec, onnodig vertraagd wordt.
Maar nogmaals, dat merk je pas als je beter weet en ondervonden hebt!

ik werk al met symantec vanaf versie 2001

ik heb alles vergeleken, het is wel ietsje trager zoals jij zegt maar ik heb er geen problemen mee, nooit gehad ook.:thumb:

norton staat dan ook niet bekend om zijn snelheid maar om zijn grondigheid

en dat is waar, verschillende programma's geprobeerd, met de nieuwste virussen in aanraking geweest en windows laat hem nog niet eens zien of norton heeft hem al herkend. avast enz. allemaal geprobeerd maar zodra je de files uitvoerde gaf hij pas de melding ''er werd een virus gevonden'' dus...............

het ligt dan waarschijnlijk aan het WWW ,

of: jij gaat bij symantec werken en maakt de producten beter.

toch simpel?

greetzzz.....:cool:

het ligt dus niet aan jou, maar aan jou en het WWW

Laten we het daar dan maar op houden wanneer ik je daar een plezier mee doe:confused:
Maar ik, een velen met mij gelukkig, hebben een andere mening, een ander programma, ook geen virussen en een sneller systeem:D

Maar ik, een velen met mij gelukkig, hebben een andere mening, een ander programma, ook geen virussen en een sneller systeem:D

ja het is jouw mening, daar kan ik niks aan veranderen. ik heb ook geen virussen gehad ,en een sneller systeem zou ik niet zeggen want die van mij wordt helemaal niet traag en toch maar 256 mb geheugen..................

dus laten we er maar mee stoppen ik ga lekker douchen en dit vergeten oke?

greetz....:cool:

Symantec vreet je systeem op.

Als je al niet al te vet draait is dit dus waardeloze troep. Wat niet wil zeggen dat symantec slecht is.

Ik gebruikte Sygate, maar deze werkt ook niet meer onder V ultimate. Iets anders heb ik nog niet ontdekt. Met fijn geknepen billen draai ik nu maar Windows firewall. (Het valt eigenlijk wel mee) Ik ken de geschiedenis niet echt goed.

1 Wat zijn goede firewalls voor vista.(Kennis over soorten/merken heb ik.)

2 Ik zoek nu nog een virusscanner. Iemand suggesties?

Symantec is een prima bedrijf, en Norton een prima product, als je een pc heb met 2 GB Ram....
Norton vertraagt je pc het meest van alle anti-virusprogramma's en gebruikt dus veel geheugen, de hoeveelheid virussen die Norton vindt is goed, maar kan beter.
Er zijn dan ook programma's die over het algemeen meer malware vinden en minder van je pc eisen.

Voorbeelden hiervan die ook op Vista draaien zijn Kaspersky en NOD32.

De firewalls die op Vista werken, dit zijn er meerdere maar bijvoorbeeld Kerio Personal Firewall van Sunbelt. Of je neemt een totaalpakket waar een firewall inzit, bijvoorbeeld eentje van Trend Micro.

De standaard firewall van Vista, de Windows Firewall is, vind ik, vooruit gegaan ten opzichte van de firewall van Windows XP. Maar een '' echte '' firewall is nog wel veiliger.
Zelf gebruik ik nu Eset Smart Security ( Beta ) op Vista, de maker Eset, is ook de maker van NOD32. ESS heeft ook een firewall ingebouwd.

Heeft niemand nog door dat ALWEER, de DVD speler wel open, maar niet dicht gaat. (Ik weet dat er progs voor zijn.) maar toch.Wel Kl*te toch na bijna 8 jaar wachten voor mij.

De helpfunctie is ook nog ZEER slecht. Ik krijg niet het goede gevonden.

Mother Earth rules.

Hallo !

Tja, ik werk/experimenteer met Vista sinds Longhorn, RC1, RC2, en nu dus Ultimate.

Belangrijk is dat je Vista installeert op een goed werkend systeem, en vooral uitkijkt met niet-compatible hard/software ! Daar waarschuwt Vista zelf tegen, mits je tenminste niet alle waarschuwingen hebt uitgeschakeld.

Inmiddels al vele malen Vista geinstalleerd, en geloof me, niet of nauwelijks problemen ondervonden !

Zowel dual-boot als stand-alone hoeft geen problemen op te leveren !!

Kijk bijv. es op deze site: http://www.schoonepc.nl/vista/windows_vista_setup.html en de volgende pagina's over optimale instelling. useraccount etc.

Greetz,

Harry.

Er zijn 2 berichten verwijderd uit dit topic.
de onderstaande regel staat in de huisregels hou je daar aan .......anders moet een moderator ingrijpen.:confused: en dat willen jullie niet.

Naar warez mag niet worden gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan