Esc knop werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zeznzo

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2011
Ok, nou sinds vandaag (9-12-2011) werkt mijn Esc knop niet meer op mijn ACER laptop.
Deze laptop heb ik dit jaar gekocht en is opzicht goed. Ik heb 2 situaties die vlak voor it probleem gebeurt zijn.

Gister viel hij uit omdat de accu lees was. De tweede is dat er water op mijn toetsenbord was gekomen. het was niet veel maar toch. er zat alleen 1 druppel op de T en de G toets. en nog een klein plasje op dat vierkante geval waarmee je de muis kan besturen.

de T en de G toets zit nog al ver weg van de Esc toets dus vandaar dat ik eraan twijfel dat het water de oorzaak is.

Enige ideen? Is er iets mis met enige software door de accu die dood ging of waren die 3 druppels water fataal? :confused:

Hoe oud is je laptop?, want dan kan je hem nog met garantie terug laten brengen.

ok, zonde dat een laptop van 639,- al naar de balle is na een paar drupeltjes water, maarjaa.. thank anyway :P

PS: heb zojuist ondekt dat F5 ook niet werkt :shocked:

Welkom op Helpmij...

Denk niet dat ze erin trappen als je zelf water over laat vallen dat je dan garantie kan claimen.
Als ze dat niet zien heb je geluk.
Maar is natuurlijk de omgedraaide wereld.
Zelf toetsenbord loshalen en goed schoonmaken.Werkt dat niet ja ..nieuw toetsenbordje.;)

Inderdaad, dat er vloeistof geknoeid is is makkelijk visueel te constateren, als je het toetsenbord demonteert.
Indien je het op prijs stelt, wil ik wel een toetsenbord zoeken. Heb er reeds velen vervangen.
Montage is een "peace of cake"

bedank, ik zag een aantal goeie oplossingen op problemen dus ik dacht laten we is een accountje aanmaken.

However, ik heb me laptop 82 graden laten worden met hoop dat hij zou drogen als er water binnen in zat, maar dat hiel ook niet.

en ja, ik was wel voorzichtig. hij kan maximaal 100 graden worden en had ook nog beveiliging gezet voor als hij over de 90 graden zou gaan.

nou, hopen dat ze er inderdaad intrappen. ik zal morgen terug gaan naar Saturn, als niemand met een idee komt om hem zelf te kunnen maken?

ja ja ja peace of cake, right? ik volg de opleiding ICT maar ik zit nooit aan laptops dus ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen :S
dit kan wel de oplossing zijn. ik ga ff google hoe je dat moet doen :P

dan krijg je de uitgebreide versie:
wat ik bedoelde was dat ik op een ICT academie zit en volg medewerker beheer ICT en heb medewerker ICT afgerond maar heb nog nooit echt met laptops gewerkt en vandaar ben ik erg voorzichtig, vooral omdat het me eigen laptops is :P

maar
ik ga morgen terug naar de winkel om te kijken of ik mijn garantie kan claimen. en als dat niet lukt dan ga ik proberen dat toetsenbord vervangen.. er blijkt dat er niet echt een simpele oplossing voor is dus ik kijk wel verder hoe of wat. maar bedankt voor de hulp en als ik meer vragen heb dan hoor je me wel weer. voor zover nu is het onderwerp hier wel afgerond. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan