ESET NOD32 Antivirus 4.0.467.0 ziet veel bestand als een Win32/Jeefo.A virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

niensie

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Zoals de titel al zegt mijn virus scanner ziet veel bestanden als een virus.
als ik mijn computer al opstart ziet ie meteen al bestanden als een virus, bestanden van de fabriekant (HP) windows bestand zoals svchost.exe en bestanden die ik zelf in vertrouwen neem (.exe bestanden van games)

als ik een virusscan start is die bij 59% al op 38 infiltraties en staat er bijvoorbeeld bij svchost;
C:\Windows\svchost.exe - Win32/Jeefo.A virus - geselecteerde actie uitgesteld tot scan voltooid is

weet er mischien iemand een oplossing?

alvast bedankt.

SVCHOST.EXE controleer tijdens het opstarten de sectie met services van het register.
Ik ben dit probleem eerder tegen gekomen. Ik heb toen de SVCHOST vervangen door een schone met een linux-boot cdtje.
Maar omdat niet iedereen dat kan....:(

Misschien een keer met Anti-malware (MalwareBytes) scannen. Die vind meestal heel veel en lost het hoop ik op.:thumb:
Anti-malware-bytes heeft een gratis versie! http://www.malwarebytes.org/ :rolleyes:

Mocht het niet gewerkt hebben. Even weer melden;) Succes

Laatst bewerkt:
Geloof mij... Nod32 liegt niet 38 x in een halve scan, je bent gewoon vet geinfecteerd!!!

SVCHOST.EXE controleer tijdens het opstarten de sectie met services van het register.
Ik ben dit probleem eerder tegen gekomen. Ik heb toen de SVCHOST vervangen door een schone met een linux-boot cdtje.
Maar omdat niet iedereen dat kan....:(

Fout, tinkywinki. Svchost.exe in de Windows-map is altijd een virus. Svchost.exe hoort zich te bevinden in de system32-map.

Díe ene plek waar je met dit soort vragen terecht kunt..Nucia security.
kijk op deze subsite wat zij willen wat voor voorwerk jij zelf doet - zoals bv mbam ( antimalware malwarebytes) runnen en leg je probleem voor. Eigenlijk vreemd dat helpmij niet meer zelf verwijst naar deze site - ooit was het goede gewoonte om de deskundigen van nucia alle infectie-gerelateerde problemen te laten behandelen...succes gegarandeerd, nog steeds :thumb:

http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=40734

sxxs

Laatst bewerkt:
Nucia Security is inderdaad de plek voor dit soort vragen:thumb:
Stom dat ik hier niet aan had gedacht Hendricus:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan