ESET NOD32 Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi, ik ben op zoek naar een nieuwe virusscanner die weinig systeembronnen gebruikt.
Op mijn zoektocht kwam ik ESET NOD32 Antivirus tegen. Lijkt me een goede optie aangezien die bij verschillende vergelijkingstests ook goed uit de bus komt.
Ik kan echter op de site van ESET niet vinden of er ook een firewall in dit software pakket zit. Zo niet dan moet ik ook nog op zoek naar een goede frewall.
Kan iemand me daar een antwoord op geven?

Eset is een van de beste en lichtste, zo niet de beste en lichtste, virus scanners die er is.

In Eset Smart Security zit ook een uitstekende firewall en zelfs spamfilter!
En... via Helpmij met korting aan te schaffen!!!

http://aanbieding.helpmij.nl/nod32.php

Nod 32 is er in twee versies,
of alleen antimalware, of als smart security met firewall en antispam.
Nod32 belast de pc redelijk en is vrij goed.
Gdata is qoua bescherming zo'n beetje de beste, maar trekt echt een zware wissel op je systeem .
kaspersky beschermt ook goed en belast je systeem nog minder dan nod32
Wanneer je meerdere pc's hebt is Kaspersky goedkoper.
dat is merkbaar wanneer je veel bestanden kopieert of bij het openen van mappen met veel afbeeldingen in miniatuurweergave.
Wanner je er tijd en zin in hebt adviseer ik om de trails van genoemde programma's één voor één te installeren en uit te proberen, zo weet je wat je in huis haalt

mvg leo

.

en t-shirts verkopen wij ook.
http://aanbieding.helpmij.nl/

bij kaspersky kun je rechtstreeks via onze site bestellen...volg de link in de advertentie.
Van Nod32 zijn wij reseller en doe je zaken met Helpmij.nl

Beide zijn goed...het is je persoonlijke voorkeur.
Zelf gebruik ik eset smart security versie vier.
daar zit alles in wat jij vraagt.

Zo da's snel.
Ik weet nu zo'n beetje wat de mogelijkheden zijn en vooral de tip van de trial versie's vind ik goed.
Dat ga ik dus eerst eens proberen.
Iedereen ontzettend bedankt voor de reacties.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan