ESET Smart Security 5 'Niet verbindbaar (via P2P Website)'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyber14

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2012
Ik heb sinds een aantal uren geleden ESET Smart Security 5 geinstalleerd.
Vervolgens ga ik na een algemene (P2P) website heen die vervolgens laat zien dat ik niet verbindbaar ben.
De zelfde probleem had ik ook met ESET 4 maar die kon ik via HTTP-Protocool/Filtering uitschakkelen zodat ik weer verbindbaar was. Helaas, geld dit niet voor de huidige ESET 5 en hoop ik dat jullie me kunnen helpen met dit probleem.
Via de site van ESET Nederland krijg ik ook geen duidelijk antwoord.

Ik maak gebruik van Bittorrent 6.0.0 en ik heb al 2 poorten openstaan maar beide werken niet door ESET Smart Security 5

Voor dat ik begon met ESET 5 had ik AVG daar had ik totaal geen problemen mee.

Bij voorbaat dank,
Cyber14

Hier de screenshot: Screenshot.png

Welkom op Helpmij.nl.:)

Heb je bij advanced setup > web and email > Protocol filtering, zowel Excluded applications en Excluded IP-adresses ingesteld?

Uitgesloten Toepassingen >> D:\Program Files (x86)\BitTorrent\bittorrent.exe (Vinkje er voor)
Uitgesloten IP-Adressen >> Leeg.

Zoals ik eerder al aangaf het gaat mij eigenlijk puur omtrent mijn poort. Ik heb het al toegevoegd aan de uitzonderingen.
Via mijn Router heb ik de port forward en open gezet.

Laatst bewerkt:
Opgelost

Don't ask me how.

Ik keek net op de betreffende website en ik bleek opeens weer verbindbaar te wezen. :confused:

Leuk, maar ik zou het leuker vinden om te weten hoe ik het precies deed of wat er gebeurde maar persoonlijk heb ik nog steeds geen flauw idee.

Toch bedankt.:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan