Eset Smart Security kan niet "unstalleren".

H6nsvV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Hoi Allemaal,
Op een laptop W11 moet ik deze Ess app deinstaleren.

Ik kan hem niet "vinden" met "Revo"... ook niet met "Your Unin-staller" en ook niet met "een programma verwijderen "
en ook niet regedit/ HKLM >uninstall.

Maar ik zie hem wel staan bij programma files en kan hem ook vinden met "everything"
Ik weet nu even niet wat wijsheid is om hem toch te verwijderen.

Ik doe het op afstand met Anydesk ...maar die laat niet veel toe . blokkeert zeer regelmatig mijn toegang.

Heel verhaal maar misschien zie ik wat over het hoofd (???) het lukt mij even niet.
Graag jullie deskundigheid in deze....:-}

Dat hij (nog) bij programma's staat kan gebeuren, maar draait Eset eigenlijk wel? Is een service actief, staat er iets bij opstart-items? Wat voor soort bestanden staan in die map die Everything ziet?
Zou die map gewoon verwijderen.

Bedankt voor jullie snelle inbreng,
Krullebol - Ik wil niet zomaar mappen gaan verwijderenheb ik problemen meegehad,
Hoi LP , zal ik doen .
Hou jullie op de hoogte... zoals ik al vertelde , moet alles op afstand doen en dat gaat niet zo lekker met Any desk

Hoi Senso.... ook dat is een oplossing , maar op afstand dit doen lukt niet .
Ik kreg dit vroeger wel voorelkaar met temviewer maar dat tegewoordig ook niet meer soepel ..( bij mij dan :oops:)

Hoi Senso.... ook dat is een oplossing , maar op afstand dit doen lukt niet .
Ik kreg dit vroeger wel voorelkaar met temviewer maar dat tegewoordig ook niet meer soepel ..( bij mij dan :oops:)
maar ook jij super bedankt ...

Terug
Bovenaan Onderaan