eset smart security start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikweethetniet

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2008
hallo,

als ik mijn computer opstart dan start eset smart security ook niet meer op. ik krijg ook een error: error communicating with kernel.
wat ik gedaan heb is eset smart security verwijderen (uninstallen), en ik heb alle resterende mappen en dergelijke verwijderd. opnieuw opgestart en dan opnieuw eset smart security installeren, en dan weer opnieuw opgestart.
resultaat: eset smart security die niet opstart.
ik heb al gekeken of ik iets heb gewijzigd in hijackthis, maar dat is niet zo. ik heb een legale versie van windows.
ik heb ook nog dit gedaan: uitvoeren>msconfig>lijst programma's. en daar staat Eset http server (gestopt). ik kan me niet herinneren dat ik dat heb gedaan.

kan iemand helpen?:)

nog niet

ik heb eset smart security verwijderd met your uninstaller, haalt alle troep weg wat er normaal achter zou blijven. toen heb ik gescand met registrybooster en 25 problemen zijn er gefixed. ik installeer dat .Net linkje maar het blijkt dat ik er al een eerdere versie van heb op mijn pc. (waarschijnlijk door windows update). maar goed, ik heb eset opnieuw geinstalleerd en weer geen succes toen ik mijn pc opnieuw opstartte.

wat nu?:(:

.Net framework verwijderen en terug installeren. Als de foutmelding dan nog komt, plaats dan eens een printscreen ervan hier.

hallo,
ik heb .Net framework verwijderd. ik kwam er achter dat er meerdere versies van dit programma op mijn pc geinstalleerd waren. ik heb ze allemaal verwijderd. ik ben er vervolgens met een registry cleaner overheen gegaan. toen heb ik eset smart security verwijderd. pc opnieuw opgestart. de nieuwe .Net framework installeren (die in het forum stond). opnieuw opgestart en eset smart security geinstalleerd. weer opnieuw opstarten. eindstand: zelfde probleem!:( hier een screenshot

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan