ESET Smart Security

Status
Niet open voor verdere reacties.

tettekop

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
wat vinden jullie van ESET Smart Security
is dat een goed progje?
ik heb de indruk gehad dat hij virussen nog door liet
wat is jullie mening er over?

GreetZ

nod32 (eset) is een van de beste ,maar nu komen er ook vast berichten dat AVG goed is en Kaspersky enzo:o

nod32 (eset) is een van de beste ,maar nu komen er ook vast berichten dat AVG goed is en Kaspersky enzo:o

Van de week was ik het ook al met je eens omtrent zulke vragen Berus en nu weer hoor. Wedden dat we weer zo'n eindeloze discussie krijgen?
Maar goed, ben het met Bertus eens zowel NOD32 als Kaspersky vind ik persoonlijk de beste.......

En hoe kom jij aan de indruk dat hij virsussen doorliet? Vind het een beetje een vage opmerking....

ik heb een week met eset gewerkt en ik kreeg popups van virus scanners op internet en buffer problemen da er opkwam van windows
internet en pc enorm vertraagd

ik heb nu Avast en da is een goe virus prog
ik heb het voor eset ook gebruikt

GreetZ

Ik gebruik zelf ook ESS al een half jaar en er is nog steeds geen teken van een virus te bekennen, Het kan zijn dat dat dan door mijn internetgedrag komt maar hier werkt hij uitstekend;)

heb lange tijd ESS gedraaid, geen probleem gehad.
nu via via op AVG prof overgeschakeld, en bij de eerste scan vond die 4 trojans !

Avg "weegt" wel iets meer op het systeem.

Virusscanners zijn zwaar overtrokken, ze laten allemaal spyware door en een virus melding krijg ik nooit (Nod32 3.0) Mocht je een virus krijgen dan zit je op dingen te klikken die je niet moet doen op internet verder valt het wel mee met de virussen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan