Opgelost Eset wordt

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

H6nsvV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Hoi Allemaal ,

Ik ben vandaag bezig Eset internet security op mijn Pc te zetten samen met Windows 10.
Maar om een of andere reden blokkeert Windows deze Eset ( schoon van de Eset website ).
Ook de andere die ik nog heb , blokkeert Windows.

Geen idee waar ik het zoeken moet, want ik heb dit nog niet meegemaakt.
Graag jullie gewaardeerde hulp , voor het oplossen hier van....:cool:

Bij voorbaat dank....

Bijlagen

• Afbeelding van.jpg
    Afbeelding van.jpg
    346,9 KB · Weergaven: 8
Waarom wil die Eset terwijl Windows defender minstens zo goed is en gratis.
Ik geef Windows gelijk....:cool:

Mogelijk ongewenste apps worden standaard geblokkeerd

Als u PUA-beveiliging op uw apparaat wilt beheren, gaat u in de Windows-beveiliging app naar App & browserbeheer > Beveiliging op basis van reputatie.

PUA is the acronym for “Potentially Unwanted Application”, while PUP is the acronym for “Potentially Unwanted Program”.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen Mannen,
Dank voor jullie adviezen.
Helaas heb ik nog niet het "probleem " kunnen verhelpen.

Senso: Ik heb Eset er afgehaald ,opnieuw geinstald met de tip van jou maar ondanks ...toch geblokkeerd.
Ga vanmorgen toch daar verder kijken , wil tenslotte weten waar het zit toch ...;) .
Ik laat het natuurlijk weten als ik het opgelost heb.

Lange Pier : Ook dank voor jou bijdrage, fijn te weten wat jij vind maar dat is jou mening , die ik overigens zeer HOOG waardeer !!!!!
Wat goed is , daar zijn heel veel uitslagen voor te vinden, ik neem deze maar even mee en daar zie je heel wat anders .
Dus.....

Bijlagen

• Screenshot_4.jpg
    Screenshot_4.jpg
    66 KB · Weergaven: 8
Dus je hebt die tijdelijk allemaal uitgeschakeld? UAC kun je wellicht op 'Nooit' zetten.
%windir%\system32\useraccountcontrolsettings.exe

F2023_A001_.jpg

Hoi Senso... Ja alles.. en ik krijg nog steeds de zelfde melding..zelfs in het register aangepast .

Heb er een andere windows opgezet, en nu geen probleem meer.
Dank voor jullie inbreng ..;)

Wat goed is , daar zijn heel veel uitslagen voor te vinden, ik neem deze maar even mee en daar zie je heel wat anders .

Het is vaak haasje-over in de AV testen. Ook Bitdefender scoort al jaren goed in de top 10.

Ik weet niet welke versie je van Bitdefender gebruikt maar de gratis versie heeft geen optie voor uitgebreide scans, heeft minder functionaliteit dan de betaalde versie, en gebruikt grotendeels de firewall van Windows Defender 🫤

P.S. ik gebruik Win Defender
.

Laatst bewerkt:
Ter informatie. Goed om te weten.
Gen Digital Inc. (voorheen Symantec Corporation en NortonLifeLock Inc. ) is een multinationaal softwarebedrijf met hoofdkantoren in Tempe, Arizona en Praag , Tsjechië. Het bedrijf levert cybersecuritysoftware en -diensten. Gen is een Fortune 500- bedrijf en lid van de S&P 500 -beursindex. Het bedrijf heeft ook ontwikkelingscentra in Pune , Chennai en Bangalore . Het portfolio omvat Norton , Avast , LifeLock , Avira , AVG , ReputationDefender en CCleaner.

Het is bijzonder triest om te zien hoe Symantec in de loop der jaren met consumentenbelangen lees goede producten is omgegaan. Allemaal verkwanselt voor het grote geld!

Terug
Bovenaan Onderaan