Essset blokkeert ip adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

JZCreations

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2012
Ik zit met een probleem waar ik niet uit kom. Ik heb Esset Smart Security 5.2.9.12 op mijn PC deze blokkeert een extern IP adres namelijk van mijn UPC Horizon box. Het is de bedoeling dat Esset dit IP adres als veilig beschouwd maar wat ik ook heb geprobeerd het lukt mij niet. Wie kan mij verder helpen om Esset zo in te stellen dat het IP adres wel als veilig wordt gezien, zodat ik TV kan kijken op mijn PC via Horizon.tv

heb je deze al in de vertrouwde websites gezet.

3.3 Instellingen voor vertrouwde zones
Configuratie van een vertrouwde zone is een belangrijke stap bij het beveiligen van uw computer in een netwerkomgeving. U kunt andere gebruikers toegang tot uw computer verlenen door de vertrouwde zone zodanig te configureren dat delen is toegestaan. Klik op Instellingen > Persoonlijke firewall > De beveiligingsmodus van uw computer
in het netwerk wijzigen... Er wordt een venster geopend waarmee
u de instellingen van de beveiligingsmodus van de computer kunt configureren in het daadwerkelijke netwerk of de daadwerkelijke zone.

Laatst bewerkt:
Graag zou ik iets meer uitleg willen bijv. scherm printjes of zo want ik kom er zelf niet uit met de bovenstaande uitleg. Weet niet exact wat ik moet doen.

Het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar zelfs met deze zeer uitgebreide handleiding krijg ik het niet voor elkaar om het IP adres van de Horizon box als veilig ingesteld te krijgen. Toch maar weer eens bij UPC te raden gaan wellicht dat er nu iemand werkt die bekent is met dit probleem, ben vast niet de enige met Esset die Horizon.tv wil kijken op zijn PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan