Esy cd creator?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Hallo Allemaal

Even een vraag over branden.
Ik had met ME een brandprogramma Esy cd Creator en dat werkte heel goed en daar kon ik ook wijs uit en zetten mijn foto,s vanuit mijn map zo op cd.
Nu werk ik met XP en daar zit een brand programma op wat ik totaal niet begrijp en alles in het Engels en dat is niet mijn sterkste kant het programma heet RecordNow DX.
Is er misschien een makkelijker programma te vinden waar ik wat wijs uit kan en mijn foto,s op cd kan branden.

Groetjes Anita.:)

moet je wel even de XP patch (alleen de 5.xxx versie) gebruiken, anders gaat het niet van harte.....
Of nero gebruiken...
ff wennen, maar wel meer mogelijkheden

suc6..

Rob

Bedankt voor jullie snelle reactie
Ik zou dolgraag Esy creator er weer op willen hebben maar ik ben daar geen ster in om dat te doen en waar ik hem kan downloaden zou iemand mij daarmee kunnen helpen.
Mocht Nero makkelijker zijn om te installeren mag ik dan daar ook wat hulp bij als creator te ingewikkeld zou worden.

Groetjes Anita

Ik vind Nero en Easy cd creator allebei makkelijk. We kunnen alleen links geven naar Demo's van beide programma's aangezien het geen gratis programma's zijn.

Oke heel graag dan kan ik er eens een kijkje nemen

Groetjes Anita

Hartelijk bedankt voor de links het was weer een super de luxe bediening van jullie

Groetjes Anita:thumb:

en misschien nog een aanvulling op het bericht van Rob:
gebruik met XP ABSOLUUT geen Eady CD creator versie 4 want de kans is nagenoeg 100% dat XP in een looping terecht komt als je gaat afsluiten :
XP sluit af en gaat daarna weer opstarten, XP sluit af en gaat daarna weer opstarten, enz. enz.

Onder XP MOET je idd. (minimaal) versie 5 draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan