ET enorm traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluysen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
482
RTCW: ET enorm traag

ik heb ET geïnstalleerd en bij het spelen hapert hij tamelijk veel en de graphics zijn niet supergoed

ligt dit aan mijn kaart (NVIDIA RIVA TNT2) of aan iets anders...

en zou dit met een nieuwe kaart (radeon 9600 series/9700 series) opgelost zijn?
 
Laatst bewerkt:
Snelheid heeft vaker te maken met de algehele gesteldheid van het systeem. Als we het over de graphics hebben kan een betere kaart uitkomst bieden maar het kan ook zo zijn dat het spel nou eenmaal niet zo mooi is gemaakt. ET... Graag de volledige spelnaam, zeker in de openingspost zodat iedereen weet waar het over gaat. Als je het spel volgens jou op een TNT2 moet kunnen draaien zal het wel een ietwat verouderd spel zijn?
 
wel, op een geforce 2 draait hij prachtig, en volgens mij is een geforce 2 wel gelijk aan een TNT2
ofniet soms?
 
Geplaatst door sluysen
wel, op een geforce 2 draait hij prachtig, en volgens mij is een geforce 2 wel gelijk aan een TNT2
ofniet soms?

Oh nee zeker niet! :mad: De ware gamefreak zou je daarmee kunnen kwetsen. Een GF 2 is van een veel betere generatie grafische kaarten dan de TNT2. Eerst was daar nog de GF1 met zijn verwanten en deze kwam na de TNT2. Daarna kwam de GF2 pas. Dat ie op een GF2 prachtig draait betekend overigens nog steeds dat het een niet echt nieuw spel is. 2000/2001 ongeveer?
 
bij mij draait hij ook prachtig.
ik gebruik een geforce fx5200.


brits
 
Een TnT2 is niet voldoende om het spel goed en mooi te kunnen draaien. Het spel begint enigzins lekker en mooi te draaien met een GF2 of hoger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan