ET hapert weer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo, toen ik me nieuwe moederboard ging kopen en gelijk et erop zetten was het echt snel... Maar nou heb ik Norton 2004 (ned) erop gezet, en nog meer maar volgens mij is norton de boos doener steeds om de zoveel seconden hapert het beeld ook als ik norton disable, dus zal ik norton 2004 eraf halen en dan 3 keer per week op housecall scannen of wat ik word hier echt dood ziek van :mad:

Nou ben je al een tijd member hier, maar elke keer geef je te weinig informatie.

Wat heb je nog meer allemaal gedaan behalve Norton disablen?

okey okey

okey okey hier komt het :D : okey ik heb van mensen gehoord dat als je te veel rechtsonder in die balk heb dat het langzamer gaat... nou staat er ok software van mijn toetsenboard, en van me muis. verder nix, soms hapert het een betje terwijl ik een ping van tussen de 20 en 50 heb. Ik zat eens te denken kan het komen dat me pa gewoon veel downlaod want ik zit op de router... ? zodat mijn verbinding langzaam gaat...

specs:
AMD 2000 athlon+
G-force fx 5200
384 mb geheugen (word meer)
als je nog meer moet weten zeg het efe ;)

Zet de resolutie+andere grafische instellingen es op 640x480 en alles op zijn laagst en ga nog es spelen. Heb je nu ook nog last van schokjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan