Ethernet Card

Status
Niet open voor verdere reacties.

haassiej

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2008
Hallo,

Ik heb van mijn buurman die in de pc's zit een oudere laptop(Toshiba) gekregen, niet de snelste maar gewoon om lekker dingen mee uit te proberen. Ik kreeg er ook een Xircom Ethernet Card bij. Maar mijn vraag is hoe installeer ik die zodat ik draadloos internet krijg op mijn laptop, ik zit nou op internet op mijn usb ding van mijn normale pc ;) Ik had al iets gelezen over drivers installeren, maar ik weet niet welke ik precies moet hebben....

Mijn card :
xirce3.jpg

Mvg,

Haassiej

Dit apparaat is niet geschikt voor draadloos netwerk/internet, alleen bedraad netwerk/internet.

EDIT: Drivers hier te verkrijgen.

PS: Heb je niet het bijbehorend verloopkabeltje erbij gekregen bij je credit-card netwerkkaart, dan kun je ook niet bedraad aansluiten.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb dat kabeltje er wel bij ;) Maar ik kan ermee dus niet draadloos? Dan heb ik er nix aan.. En mis dat je hierop nog antwoord kan geven, heb van 2 laptops 1 betere gemaakt maar die wilt niet opstarten, heb alleen geheugen kaart verwisseld zeg maar aan de onderkant ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Kwestie van kijken of de geheugen module wel bruikbaar is in de laptop die je over wilt houden.
Het gebruikshandboekje van de afgedankte laptop zou je informatie moeten kunnen verschaffen wat voor geheugen daar in zat.
Het gebruikshandboekje van de te continueren laptop zou je informatie moeten kunnen verschaffen wat voor geheugen daar in kan.
Trek dan zelf de conclusie of het geheugen uit de afgedankte laptop wel te gebruiken is in de te continueren laptop.

Geeft het boekje te weinig informatie, dan even kijken of je wat technische informatie over de hardware kunt krijgen bij de fabrikant van beide laptops. Bijvoorbeeld een zgn. 'fact sheet' of een technische reparatie-handleiding van de laptops zou die informatie kunnen bevatten.

Succes,

Tijs.

Het zijn 2 identieke laptops dus het geheugen zou het probleem niet moeten zyn, heb er nu 1 geheugen dingetje in en hij start nog niet :S Dus zou het zelf niet meer weten..

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan