Ethernet controller niet juist geconfigureerd, geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Mijn zus heeft een oude P3 pc die zij dagelijks gebruikt om te mailen en te bridgen. Nu zat zij opeens zonder internet. Zij heeft internet via Ziggo en een kastje/modem in de kamer staan waaruit een kabel naar de pc gaat. Dit heeft altijd prima gewerkt. Zij heeft ziggo gebeld, maar die vertelde haar dat ze gewoon internet moest hebben. Dat klopt ook want ik woon vlakbij en bij mij werkt het gewoon. Nu heb ik met mijn beperkte kennis eens gekeken en zag bij "hardware" een geel vraagteken staan bij "ethernet controller". Daarop geklikt de melding dat het apparaat niet juist geconfigureerd is. Stuurprogramma opnieuw installeren werkt niet zonder internet of cd. Kan het hier aan liggen dat zij geen internet meer heeft? Wel vreemd dat dit opeens niet meer werkt.
mvrgr. Kanyarat.

Goedemiddag,

Je zou bij jou de juiste driver kunnen downloaden en op een usb stick zetten het is wel vreemd maar misschien wat aangeklikt of zo ik zou dit eens proberen.

Ja, maar komt het daardoor dat er geen internetverbinding meer is? Ik heb ook gegoogeld naar de ethernet driver maar het barst er van. Het is een oude compaq p3 pc met xp erop, moet ik in die richting zoeken?

Hoi,

je zou even met pc wizard kunnen kijken welke netwerk controller er in zit even op een usb stick zetten en dan bij je zus installeren en ja als je een geel vraagteken hebt dan mis je iets en dan is dit lijkt me de beste oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan