Ethernet-controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

behroz

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Ik heb laatst niuewe computer gehaald alles deed ht prima maar 1 probleem ik krijg me internet niet aan het werk dus ga ik naar mijn computer,eigenschappen,hardware,Device maneger dan zie ik een gele uitroep teken bij mijn ethernet controller staan. ik kreeg ook cd meegeleverd met de pc daarin stonden drivers. maar ik kon nog niet mijn ethernet controller goed installeren. dus ging ik home everest halen om te kijken wat voor type netwerkkaart ik heb zo gezegd zo gedaan als ik eenmaal kijk staat dit erin:
b00 d19 f00: ethernet-controller (nodb) is dit dan mijn netwerk kaart? ik ging dus google heel lang hele avond maar vond niks. (bij me neef.)
ik vond het wel heel raar want als ik mijn modem wilde installeren dat het mij steeds werd gevraagd als ik installatie procedure wou voortbrengen dat ik computer opmiuew moest opstarten. dat deed ik en weer werd hetzelfde gevraagd enz.
dus ik ging naar www.kpn.nl daar vond ik mijn modem. Er stond voor welke windowsen ik kon gebruiken maar er stond geen VISTA op. Is dit dat misschien de oorzaak van dat ik mijn modem niet kan installeren.

lange verhaal maar toch zwaar bedankt dat jullie een antwoord voor mij proberen te vinden
BVD.
ow ik denk zelf dat ik op verkeerde plek mijn forum heb gezet

Heb je een zgn. merk-pc, zoals Dell, Compaq, HP, Packard Bell, Medion, Acer o.i.d., geef dan de volledige naam en typenummer van de PC.

Heb je een zgn. samengestelde PC, geef dan merk en typenummer van je moederbord, te vinden met het gratis programma PC Wizard: http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Dit programma downloaden, installeren en daarna opstarten, je ziet dan precies wat er allemaal in je PC zit en nog veel meer!

je hebt een nieuwe pc gekocht met daarop Vista en daar is een netwerkkaart bij geleverd die niet werkt onder Vista?
terug naar de winkel en vragen om een andere netwerkkaart!

kijk d toen ik pc kocht en de merk is Medion zat de netwerkkaart erin. dus ik heb niks samengesteld alles zat erin.

Geef nu eens even, zoals ik al eerder gevraagd heb, het juiste type van die Medion PC, dan is het waarschijnlijk zo opgelost, maar ja....:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan