Ethernet "Stekker" ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetie1993

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2011
Hallo,

ik heb mijn ps3 boven staan en de router staat beneden.
Nu heb ik de laatste tijd nogal problemen met het internet en volgens kpn moet dit dan komen doordat het wireless is.
Nu was ik al langer aan het denken over het bedraad aansluiten van mijn ps3 op internet.
Ik wil graag zo'n "stekker" kopen die je beneden dan in het stopcontact kan steken, aangesloten met een ethernet kabel op het modem en dat ik dan er boven ook een in het stopcontact steek en die met ethernet kabel aan mijn ps3 verbind.

Ik zou graag willen weten welke jullie aanraden, het liefst de goedkoopste versie want het internet is toch maar 13MB/s. (wel een die de volledige snelheid aankan :p)

Alvast bedankt :)

Homeplug bedoel je?
En goedkoop is duurkoop.
Firma Devolo is goed.
Er zijn wel voorwaarden aan.
Je kunt ze bv. niet in een tafel contactdoos stoppen.
Dan werkt het niet goed.

13 megaBYTE of 13 megaBIT? 13 Megabyte per seconde lijkt me zelfs voor glasvezel verbinding erg snel. In ieder geval, neem er eentje van 150 megabit per seconde of sneller. Verder kan ik niet nu eentje opzoeken, zit nu op mijn mobiel.

ik zou dus niet weten waar ik dit moet zoeken, dat ik hem niet in een contactdoos kan stoppen is geen probleem.
heb bij kpn voor interactieve tv ook zoiets en dan kan je de contactdoos weer daarin steken, weet niet of dit ook hierbij kan?
heb kpn extra internet van 20mb, maar op onze locatie is maar 13mb beschikbaar, zal wel megaBYTE zijn denk ik.
zou heel graag een suggestie willen hebben

toch al bedankt voor de snelle reacties

Laatst bewerkt:
Megabyte over glasvezel veel? Dat haal ik hier net wel net niet over mijn 5 euro UTP kabeltjes...

Sorry, heb al niks gezegt.. beetje slaperig denk ik :p

@probleempje, je bent inderdaad een beetje slaperig.. En ik heb het over internet pagina's laden.

Ik heb ook 20 mbit internet van telfort, haal echter maar 11 mbit op max.

Maar dan is ongeveer elke snelheid goed genoeg.

dat dacht ik ook al inderdaad, maar heb je misschien een specifieke suggestie?
het liefst een zo goedkoop mogelijk die toch gewoon het maximale uit mijn internetverbinding haalt.

Als hij sneller is dan 13 mbit haalt hij het meeste uit je verbinding.

Ik weet niet of het waar is maar ik heb wel eens gehoord dat als je ze aansluit op verschillende groepen van je stroom dat het amper of niet werkt.
En ook hoe langer de afstand hoe lager de snelheid is(maar dat is logisch, in mijn ogen).

Zelf zou ik liever gewoon een kabeltje trekken.

weet het ook niet, maar heb nu al een set besteld die 85MB aan moet kunnen, 13MB zou die dan toch wel moeten halen denk ik.
bedankt iedereen voor de hulp, vraag is nu beantwoord :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan