Ik heb nu bijna 2 weken geen internet meer, ik heb van UPC een nieuwe modem gekregen ivm het aansluiten van digitale telefonie en sindsdien onthoud de netwerkkaart het oude ip adres (beginnend met 19 terwijl hij volgens de hepldesk met 10 moet beginnen)
Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, volgens chello ligt het aan mijn netwerkkaart..die is stuk ofzo.
Vervolgens heb ik gebeld naar packerd bell en die zeggen dat er niks mis is met mijn netwerkkaart.
Ik heb van alles geprobeerd...kabels in en uitgeplugd, modem op stanby..voeding uit/aan.
Netwerkkaart gedeinstalleerd en opnieuw aangemeld.
Ik ben echt radeloos..en telkens een half uur in de wacht staan bij upc heb ik ook geen zin meer in.
Heeft iemand alsjeblieft een suggestie?????????
Alles is welkom..

Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, volgens chello ligt het aan mijn netwerkkaart..die is stuk ofzo.
Vervolgens heb ik gebeld naar packerd bell en die zeggen dat er niks mis is met mijn netwerkkaart.
Ik heb van alles geprobeerd...kabels in en uitgeplugd, modem op stanby..voeding uit/aan.
Netwerkkaart gedeinstalleerd en opnieuw aangemeld.
Ik ben echt radeloos..en telkens een half uur in de wacht staan bij upc heb ik ook geen zin meer in.
Heeft iemand alsjeblieft een suggestie?????????
Alles is welkom..