Ethernetkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

cabbi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2004
Hallo...

Ik ben van plan om een ADSL verbinding te bestellen... Ik wil daarbij een multipc modem. Er staat echter bij dat ik daarbij moet beschikken over een ethernetkaart... Ik heb wel een Dynalink ISDN Adapter... Is dat ook goed??? Of moet ik er dan zo'n kaart bij kopen en er bij zetten???

Alvast bedankt voor t advies!!

Om eea draaiende te krijgen heb toch echt een ethernetkaart nodig.Is te koop in meerdere snelheden tegen verschillende prijzen.

En ik heb er nog een berg liggen voor €0,- Nou ja, alleen verzendkosten dan :) Of ophalen natuurlijk. Anders zijn er vast wel mensen in je omgeving die zo'n kaartje voor je hebben in ruil voor een blikkie bier ofzo.

Geplaatst door erbicom
En ik heb er nog een berg liggen voor €0,- Nou ja, alleen verzendkosten dan :) Of ophalen natuurlijk. Anders zijn er vast wel mensen in je omgeving die zo'n kaartje voor je hebben in ruil voor een blikkie bier ofzo.

Van welk merk ? Type ?

meest Intel-spul, komt uit oude bedrijfscomputers. pci en 10/100 mb/s.

Geplaatst door erbicom

Nou dat zou niet slecht zijn!!!! ;-) T is voor de computer van mn vriendin dus t hoeft geen top of the pops spul te zijn...
die verzendkosten zijn ok...

Hoe gaan we het regelen...?

Gr. Cabbi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan