ethernetkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keverboy

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2002
hoi
ik heb een vraag over adsl.Ik wil over stappen op adsl maar dan moet je een ethernetkaart hebben op je pc, hoe weet ik nou of ik die heb?

ga naar je configuratie scherm -> systeem -> apparaten beheer en kijk bij Netwerkadapter of netwerk kaart geinstalleerd is.
anders kijk achter op je PC of iets (poort) zit waar een RJ45 stekkertje past (moet geen ISDN modem zijn)

hoi dn
Er staat bij netwerk adapter dat er een externe-toegangs adapter zit . Is dit de ethernetkaart.
En hoe ziet zo"n RJ45 stekkertje eruit?

Als je geen ethernet-kaart heb en je wilt hem ook niet aanschaffen kun je waarschijnlijk bij je provider ook wel een usb-modem aanschaffen. Als je niet echt veel downlaod maar alleen normaal internet en e-mail gebruikt kun je daar heel goed me volstaan

Zo.

utp20fg.jpg

Mvg Patrick

als bij je Netwerkadapter alleen "een externe-toegangs adapter " staat dan heb je geen NETWERKKAART in je PC.
Een poort waar RJ45 er in past ziet eruit als een opening waar in je telefoon stekkertje er in kan steken alleen 2 X zo groot.
Iets over USB modems: je kan beter een Netwerkkaart van +/- € 8,- aanschaffen dan alle ellende die je met USB modem kan krijgen.

Dank je wel dn,ad en patrickt ik ben nu voldoende ingelicht en weet weer wat meer,hartelijk dank hiervoor.

Inderdaad je kunt heel goed adsl'n met een usb modem.
Ik heb zelf een standaard ingebouwde ethernetkaart.
Ik heb diverse kennissen met een usb-modem en ik heb ze nog gehoord over problemen daarmee.
Zeker als je zelf niet kunt inbouwen is het een goed alternatief.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan