Ethernetkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark_reijnen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2005
Ik wil een ethernetkaart installeren op mijn computer. Maar wanneer windows (XP sp2) start en de nieuwe hardware wil installeren (tot zo ver gaat alles dus goed) krijg ik opeens een foutmelding waarin staat dat de installatie afgebroken is omdat er 'onjuiste gegevens' zijn.
Wie kan mij helpen?
Ik heb overigens al verschillende kaarten geprobeerd, dus het ligt aan mijn pc...

Even googlen

Met Everest home achterhalen wat voor kaart het is en de drivers van internet downloaden.

Eric.

Ik heb de juiste drivers, dat is het probleem niet. Maar zodra ik ze ga installeren krijg ik die foutmelding dat de gegevens onjuist zijn.

Ok

Jij vind Windows eigenwijs, nou ik ook, maar soms heeft hij toevallig wel eens gelijk.

Eric:thumb:

Mocht het nog voor enig nu zijn:

enkele weken geleden heb ik de oplossing gevonden:

Het probleem is dat het systeem op de een of andere manier geen rechten meer heeft om de stuurprogramma's voor het apparaat te installeren. lees deze pagina voor de oplossing

http://support.microsoft.com/kb/306983/

Maikel

Ja goed kopiëren is soms lastig

Had dan de foutmelding ook goed weergegeven, want dit is een bekend probleem.

Eric.

P.S. Alleen ik doe het anders, ik verwijder de hardware via Config, hardware, dat werkt ook dan haalt Windows zelf de sleutels weg. Helaas kan ik dat in XP niet meer vinden. erg lastig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan