Ethnet driver XP (vh. Vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron79

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Haljo!

Bijna een week geleden een HP Pavilion a6625nl gekocht met Vista, Vista gaf meer problemen met mn PC dan schik dus de C-schijf geformateerd en XP erop!

Probleem:
HP geeft geen driverondersteuning meer voor XP, terwijl ik toch echt wel mn internet nodig heb. Hier en daar wat gelezen over het zoeken naar een geschikte driver aan de hand van de chipset gegevens. Ik ben op onderstaand resultaat gekomen, echter weet ik niet zeker of dit wel echt de juiste is.

http://intel.driversdown.com/Intel-...-Professional-x64-Server-2003-x64_77043.shtml

Nu wil ik deze driver wel proberen alleen vraag ik me af welke problemen er zouden kunnen ontstaan wanneer het toch niet de juiste blijkt te zijn.

Hoe denken jullie hierover?
Alvast bedankt weer!

Oh ja, in m'n oude PC heb ik een ethernetkaart (met cd-rom) welke ik een 2 a 3 jaar op XP heb gedraaid. Dus dat zou denk ik een tweede optie zijn echter vermoed ik dat ik er qua kaart dan wel op achteruit ga...

Viavia op realtek een oplossing gevonden, opgelost dus! :)

A6625nl met XP

Ik ben bezig om op mijn HP-computer XP te installeren en heb ook het probleem dat de HDD niet herkend wordt. Je schrijft dat je het probleem hebt opgelost. Welke driver heb je gebruikt om de installatie van XP mogelijk te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan