etiket met teveel tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2005
Berichten
2
hoi,

voor onze speelotheek ben ik de aangewezen vrijwilliger om het kaartenbakje te automatiseren.... Leek me leuk...
Alle data staat er nu in maar nu het afdrukken... AARGH!!

ik probeer een gegevensbestand uit "Perfect View"samen te voegen met een Word etiket (4 onder elkaar, 2 naast elkaar). Dat lukt redelijk, ware het niet dat sommige kaarten zoveel inoud hebben dat het niet op 1 etiket past. (heel veel tel-artikelen bij 1 uitleenbak). De tekst verdwijnt dan "onderwater"; loopt niet door naar het volgende etiket. Als ik het lettertype heel klein maak, komt het weer tevoorschijn. maarja, da's geen optie want de meeste vrijwilligers die het speelgoed aan de balie controleren zijn wel leesbrilgevoelig...

Wie weet hier meer over uit te leggen??

alvast bedankt voor het meedenken!
 
Ik ben toch bang dat je maar 2 opties hebt:

Of grotere etiketten gebruiken, of minder tekst op een etiket printen.
De samenvatting van de inhoud samenvatten dus....
 
uhhhh... weet iemand dan of het via een excel-mogelijkheid wel kan dan??

daar ben ik niet zo bedreven in, dus heb ik niet verder in gezocht..

Jessica
 
Geplaatst door Jessi
uhhhh... weet iemand dan of het via een excel-mogelijkheid wel kan dan??

daar ben ik niet zo bedreven in, dus heb ik niet verder in gezocht..

Jessica

Of dit nu in Word,Exel,of Acces is, je blijft met het probleem :etiket grootte zitten.

Dus ik vrees er voor dat je grotere labels moet aanschaffen.
 
Als ik heb goed begrijp is het geen probleem als de informatie op twee stikkers komt, dus in sommige gevallen doorloopt op een tweede stikker.

In Excel kan je hier wel iets mee doen op zich, opdat hier uit te leggen wordt echter wat lastig. Zeker zonder het bestand zelf gezien te hebben.

Is het een probleem mij het bestand toe te mailen?
Gebruik even de button bericht om me te mailen.
 
Hier heb je een excel marco die je zinnen mooi voor je kan afbreken zonder al te veel handwerk.
 

Bijlagen

  • splitesen met maximale lengte opgave.zip
    9,6 KB · Weergaven: 18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan