Etiketten formaten bewaren

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Wanneer ik etiketten wil uitdraaien moet ik steeds opnieuw de juiste instellingen zoeken. Is dit niet vast te zetten. Heb Xp (office 2002)

Bijzonder!

In mijn oude Office2000 wordt door Word de laatst gebruikte etiketsoort "onthouden". Het verbaast mij dat een nieuwere versie dit niet doet?

Huh?? Ik heb toch de oudere versie Word 2002? Bewaard ie hem dan wel in Word 2003?

Volgens mij heb je mijn versie verkeerd gelezen: Office2000, m.a.w. Word2000 ;) :D

Jawel maar jouw tweede zin is zo raar, je zegt namelijk het verbaast mij dat een nieuwere versie (office 2003) het niet doet. Well, hij doet het ook niet in Office 2002.

Lees alles nog eens opnieuw, volgens mij ben je mogelijk in de war?

IK heb 2000 en jij 2002, dan is jouw versie dus NIEUWER en DUS verbaast het mij dat in een nieuwere versie dan ik heb, het NIET meer wordt bewaard, want in 2000 wordt het WEL bewaard. Ben IK nou in de war of JIJ?

Waarbij het feit dat het in 2002 ook niet wordt bewaard, niet relevant is, 2000 is ouder dan 2002 EN 2003.

Laatst bewerkt:
You're right en inderdaad erg vreemd dat ie dat in mijn versie niet onthoud. En je kunt het ook niet vastzetten zoals ik het nu kan zien.

Tja, in 2000 hoef ik niets vast te zetten. ik kies een etiket(merk) + type en een volgende keer dat ik Word weer opstart en naar etiketten ga, wordt die laatste keuze (merk+type dus) als "standaard" aangeboden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan