Etiketten in Word 2010 afdrukken uit excel 2010 bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

R. Guérand

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2003
Al dagen ben ik aan het zoeken op internet hoe ik het voor elkaar kan krijgen om het adressenbestand van mijn vereniging op etiketten gedrukt te krijgen.
Al heel veel tips gezien en uitgeprobeerd maar telkens liep ik wel ergens vast.

Het excel bestand is voorzien van een eerste regel met daarin de kopnamen zoals naam achternaam etc. Ik heb dat bestand opgeslagen en ga dan naar WORD. Daar kies ik voor Verzendlijsten- Afdruk samenvoegen startten - Stapsgewijs Wizard Afdruk samenvoegen. Vervolgens kies ik rechts voor etiketten. Dan kies ik rechts onderaan "Volgende Begindocument" Danb staat er rechts een scherm met daarop aangevinkt "Het huidige document gebruiken" en daaronder labelopties. Ik kies labelopties en kies in het volgende schermpje het soort etiket . Dan komt er de melding "Om de geselecteerde labelopties toe te passen moet de inhoud van het document worden verwijderd" Daar gaat het dus fout. Ik kom dan niet meer verder.

Wie oh wie kan mij helpen. Alvast hartstikke bedankt voor de genomen moeite.

Hoi,

Stuur het Excel bestand mee, met alle gegevens verwijderd op één na (of maak tijdelijk een fake-verenigingslid)

Hoi,

Ik heb je stappen nog eens gevolgd.
Die melding krijg je omdat je een niet leeg document gebruikt.
Wanneer je voor labelopties kiest, gaat Word ervan uit dat je een nieuw etiket-type wilt gaan toepassen en daarvoor moet het document 'blanco' zijn.

Kan je aangeven wat er al in dat document staat?

Dat was het dus. Ik opende wel ieder keer een nieuw leeg bestand maar had andere bestanden open staan in de achtergrond.
WORD gesloten en opnieuw opgestart en YES nu lukte het wel.

Giga Senior vanveelen ben je zo dankbaar . Was al dagen aan het klooien.
Heel veel dank van een gepensioneerd ;-) junior lid .

Heerlijk gevoel om als gepensioneerd persoon als junior lid geregistreerd te staan .

Hai,

Ja, ik ken dat gevoel een beetje.
Ben wel niet zo 'stok' als jij ( :P ) maar heb sinds kort wel recht op 'ouwel*llenkaartjes' van 'het spoor' en ben opa geworden ...... en dat voelt.

Mocht je nog vragen hebben over dat samenvoegen, dan verneem ik het ....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan