etiketten in word 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

westbeest

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2010
Voor de kerstkaarten ben ik bezig om etiketten te drukken in word 2010. Het luklt mij wel om de teiletten te makken maar als ik deze wil afdrukken dan heb ik een probleem. Het programma drukt dan met elk adres als 1e een etiket af. Hoe kan ik het programma zo instellen dat hij 1x alle etiketten afdrukt ????

Je vraag is mij niet helemaal duidelijk. Bedoel je dat op 1 A4tje met etiketten slechts 1 etiket wordt gebruikt, m.a.w. bij 13 adressen heb je 13 etiket A4tjes nodig?

Je geeft daarnaast ietwat weinig informatie: hoe heb je de etiketten gemaakt : middels samenvoegen of..........?

Ik het gemaakt door : verzendlijst - afdruk samenvoeg (etiketten) - adressen selecteren - samenvoegvelden bewerken.
Het zit zo Als vd Berg etiket 1 is en jansen etiket 2 en wijs etiket 3dan print hij eerst een etiketten vel met vd berg als eerste en zo verder maar als 2e etikketen vel print hij als 1e jansen. Is het mogelijk dat alle etiketten 1x afgedrukt worden in plaat dat ze elke keer bij het afdrukken door schuiven naar een andere positie

Ja, dat moet kunnen, allleen zonder fysiek de handelingen te weten die jij in welke volgorde verricht, kan ik het helaas niet 'visualiseren'. Een samenvoeging in Word is sowieso een muisklikrijk gebeuren waarbij er vele valkuilen zijn. Opnieuw beginnen en je bij elke stap afvragen wát de consequentie van een bepaalde optie is, zou soelaas moeten bieden.

Je zou eigenlijk eerste moeten beginnen met de opmaak van de pagina..
je moet dus aangeven hoeveel etiketten er op een rij zijn en hoeveel kolommen er zijn.

Wellicht staat er op de doos van de etiketten (of achterzijde van het vel) de instellingen hoe je deze moet instellen in Word ...

Zoiets achterna kan ook, de kans dat je veel na-werk hebt is groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan