harryluijten
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2005
- Berichten
- 19
Als ik in word etiketten kies en keis voor adres invoegen
dan zie ik inderdaad de contactperonen die ik in outlook 2003 heb ingevoerd. Maar als boven kies voor outlook adresboek, dan zegt ie geen items.
Maar goed als ik via contactpersonen eentje selecteer,
Dan zet ie het adres in het vak.
Maar hij geeft de bedrijfsnaam niet aan,
en zet de postcode achter de woonplaats.
Kan ik deze volgorde of de gegevens selecteren die hij in het vak zet. Of moet alles op een andere manier gedaan worden?
groeten hl
dan zie ik inderdaad de contactperonen die ik in outlook 2003 heb ingevoerd. Maar als boven kies voor outlook adresboek, dan zegt ie geen items.
Maar goed als ik via contactpersonen eentje selecteer,
Dan zet ie het adres in het vak.
Maar hij geeft de bedrijfsnaam niet aan,
en zet de postcode achter de woonplaats.
Kan ik deze volgorde of de gegevens selecteren die hij in het vak zet. Of moet alles op een andere manier gedaan worden?
groeten hl