Etiketten in word met excel bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

IrisSaxo

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2012
Ik heb een bestaand excel bestand met daarin een tabel. De tabel heb ik een naam gegeven.
Vervolgens maak ik met samenvoegen etiketten aan.
Ik kies dan de lijst van excel als adresbestand. Als ik in die lijst scroll in Word, zie ik mooi alle records.
Ik kies dan adressen bijwerken, voltooien en afdrukken.
Om een of andere reden worden echter niet alle etiketten afgedrukt. Ongeveer het 6de record wordt elke keer overgeslagen.
Iemand een idee hoe dit komt?

Klopt je etikettenpagina wel? Als je geen filters hebt gebruikt, moeten alle adressen worden gebruikt. Overigens zou ik nooit kiezen voor Afdrukken (doe ik dus ook nooit), maar altijd voor Samenvoegen naar nieuw document; dan heb je nog enigszins controle over de output voordat je gaat afdrukken.

Laatst bewerkt:
Ik heb dat idd gedaan naar een nieuw document hoor. Maar ook daar zijn regelmatig records uit verdwenen.
Als ik dan bij de validatie van de adressen ga kijken staan ze er wel allemaal tussen. De filter is niet ingeschakeld, dus ik begrijp er niks van.

Dan wordt het tijd voor testbestanden. In ieder geval de etikettensjabloon, en liefst ook een bestand met dummy adressen.

Je hebt een etikettenvel met 4 kolommen gemaakt, waarvan de 4e kolom niet (althans: 2 mm nog nèt) op je A4-tje staan. En die zie je dus niet als je gaat afdrukken. Het ligt dus niet aan het systeem, maar aan het brondocument.

Zo simpel???!!!!
Ongelooflijk stom dat ik dat niet zelf gezien heb. Heel erg bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan