Etiketten maken lukt me niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Priscillaaaa

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Helleuw mensen,

inderdaad, er zijn al veel vragen met dezelfde titel, ik heb het gelezen. Ik heb het forum doorgekeken om te kijken hoe ik etiketten kon maken via word en excel. Ik kom er op een gegeven moment niet meer uit!Ik doe het volgende:

1. open word 2007
2. ga naar verzendlijsten -> afdruk samenvoegen starten -> stapsgewijs afdruk samenvoegen.
3. ik volg al die stappen netjes die daar uitgelegd staan

En vervolgens, helemaal aan het einde krijg ik op elke bladzijde één etiket, terwijl ik er graag meerdere op 1 wil.
(stuk of 8 of 10 op één bladzijde.) Wat doe ik fout? Of wat vergeet ik?

Groetjes en bedankt alvast:D

Wat jij vergeet? Da's lastig, maar er is een tutorial te vinden op de Helpmij (gemaakt door ene Pasja). Volg die eerst eens, die tutorial 'loopt' perfect.
Je vindt de tutorial hier en klik vervolgens op

Klik hier om de handleiding te lezen.

Overigens hoef je niet het hele samenvoeggebeuren in 2007 te volgen als je slechts 1 vel met dezelfde etiketten wil hebben. Daartoe is het voldoende om de button 'etiketten' in 'verzendlijsten' te drukken in Word. Standaard staat daar aangevinkt : 1 pagina met dezelfde etiketten.
Pas als je op 1 pagina etiketten met verschillende tekst wilt hebben en die tekst haal je ook nog eens op uit een Excel bestand of Wordtabel, pas dan is het zinvol om middels samenvoegen etiketten te maken.

Laatst bewerkt:
nja, ik moet ook verschillende etiketten op één vel hebben, dus vandaar dat ik was gaan samenvoegen vanuit een excelbestand ;)

maar ik ga het even via die handleiding proberen, misschien dat ik er dan uit kom:D
zal het zo laten weten!

iig, THANKS:)

nop,

ik krijg nog steeds elk adres op een ander vel.
(ik wil dus 20 verschillende adressen op etiketten afdrukken.)

Het is écht teveel heisa om je dat hier stap voor stap teksttueel uit te leggen, dan ben ik wel een half uurtje tot een uurtje aan het klikken en typen en dat is, gelet op mijn voorstel hieronder, het mij niet waard.
Je maakt 'ergens' een klikfout, maar wáár........?

Als je er echt niet uitkomt en je wilt persé de oplossing weten, dan moet je morgenavond rond 19.00 uur even in dit topic een berichtje posten, dan vertel ik je waar je een klein tooltje kunt downloaden en daarna installeren, waardoor ik vanuit mijn burostoel hier de controle over je pc kan overnemen, dan laat ik je zien hoe het moet en kun jij aan de hand van mijn muisklikken zien waar jij de mist ingaat / dingen vergeet / het fout doet.

Enne,............. die tutorial van Pasja is door gast0225 geschreven ;) :D Pasja = gast0225.

Laatst bewerkt:
haha oke, jij hebt dus die goede handleiding gemaakt! De handleiding is echt goed hoor, alleen doe ik toch nog iets fout haha;) Ik heb nog een avond voor de boeg, dus zal vanavond nog wel even gaan prutsen enzo, dan post ik wel een bericht als het gelukt is. En zo niet, dan zie je me morgen vast wel;)

Thankyou!

okeeee, geen flauw idee wat ik nu anders heb gedaan dan net maar het is gelukt!:D

haha.

gast0225, bedankt in ieder geval voor je snelle reactie!

xxxxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan