Etiketten maken lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

e.h.severin

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
Al jaren maak ik met Word en Excel mijn etiketten,
maar nu ineens lukt het niet meer.
Ik kom tot aan Samenvoegveld Invoegen, hier gaat het fout.
Dit venster opent met F1 t/m/ F15 en niet met Voornaam, Achternaam, enz.

Kan iemand mij misschien op de goede weg helpen, want ik moet heel veel etiketten maken en het ging heel makkelijk op de bekende manier.

Ik werk met Microsoft Office 2003.

Alle hulp is heel erg welkom.

Mvrgr. G.Severin:confused:

Daarvoor geef je toch te weinig informatie mee... Met welk bestand maak je de samenvoeging? Excel? Is er recent wat veranderd in het adressenbestand? Etc.
Kun je eventueel de twee bestanden posten met wat dummygegevens er in, zodat we zelf kunnen kijken?

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat er wat mis is gegaan met de selectie van de kolomnamen in je databronbestand, of dit nu Excel of een Wordtabel is.
Zoals hierboven wordt beschreven ben ook ik benieuwd naar (de layout) van je bronbestand.

Daarnaast en da's ook héél belangrijk, in 2003 krijg je op enig moment de keuze voorgelegd welke selectie opgenomen moet worden in je samenvoeggegevens. Daar mag (moet) je gerust álle velden selecteren. Uiteindelijk bepaal je tijdens het plaatsen van een samenvoegveld wélk veld feitelijk op het etiket komt.

Hoi,

Een aantal hints:

- is een extra rij toegevoegd boven de bestaande tabel?
- F1-F15 wil zeggeneen bereik van 15 cellen onder elkaar als 'herkende' gegevensreeks.
- in Excel 2003 moet aan het samen te voegen bereik inclusief de veldnamenrij meestal een naam worden gegeven, klopt dat bereik nog steeds?

Stippellijn in Word bestand voor etiketten

Na het samenvoegen van adressen vanuit Excel, zie ik in mijn Word-bestand namen en adressen met stippellijntjes.
Juist de namen met stippellijntjes worden niet afgedrukt op de etiketten.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze adressen ook worden afgedrukt?

Na het samenvoegen van adressen vanuit Excel, zie ik in mijn Word-bestand namen en adressen met stippellijntjes.
Juist de namen met stippellijntjes worden niet afgedrukt op de etiketten.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze adressen ook worden afgedrukt?

Graag je eigen vraag aanmaken en niet inbreken in andermans vraag. Dit zal tot verwarring leiden :)

Allen de gereageerd hebben, heel hartelijk dank.

Het euvel was inderdaad dat de kolonamen niet goed stonden.

Gr. G.S.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan