etiketten maken met Word via Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

rick1982

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Berichten
46
Mensen,

ik heb een lijst met mensen waarvoor ik per persoon 1 etiket zou willen maken. Is het mogelijk om dit te doen met een combinatie van word en excel?

ik heb office 2007

Groeten

Rick
 
Bij Word 2007 kunt u bij het tabblad "Verzendlijsten" op "Etiketten" klikken
Hiermee kunt u ook kiezen hoeveel etiketten u wilt per pagina.
 
misschien was ik niet helemaal duidelijk, ik heb een lijst met namen in excel staan. deze wil ik op etiketten mbv word printen. Is dit mogelijk?

Groeten

rick
 
Dat kan, maar dat moet met een functie van Word gebeuren, namelijk bij Verzendlijsten >> Etiketten.

Je moet dus op het Word forum zijn. Excel zal n jouw geval enkel de achterliggende 'database' zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan