Etiketten met hetzelfde plaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.

wensterretje

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Hallo, opnieuw klop ik met de vraag, misschien is iemand wat kan mij helpen. Dus ik wil etiketten maken in MS, de maat van etiketten zijn L6025. Dus zonder Adres, of naam of zo iets. Mijn stappenplan is: verzendlijst, ->etiketten, -> krijg ik de goeie maat, -> ik ziet de afbeelding en ook ik schijf ik ook in de afbeelding wat heb ik nodig, en dan druk ik op etiketten bijwerken. Okeeee, nu krijg ik de hele blad met etiketten, maar ook met "volgende records", maar mijn etiketten zijn klaar. Dus hoe kan ik uitschakelen deze volgende records?? Of welke zijn de stappenplan om in word 18 etiketten maken met hetzelfde plaatje?? Ik hoop kan jullie mij gesnapt wat is mijn bedoeling.

Alvast ontzettend dankjewel :thumb::thumb:

Ik vrees dat ik het niet helemaal snap. Als je één vel wilt met dezelfde inhoud, dan gebruik je de optie <Verzendlijsten>, <Etiketten> en kies je <Volledige pagina met hetzelfde etiket>. Dán krijg je een etiketveld met exact dezelfde etiketten. Of je daar wat mee opschiet is een ander verhaal, want volgens mij is het niet mogelijk om op deze manier afbeeldingen in te voegen, maar alleen tekst. Hoeft ook niet, want je kunt in het eerste lege etiket de afbeelding zetten, die kopiëren en dan in de overige lege cellen plakken. Zelf doe ik dat met een veldcode, om te voorkomen dat je een enorm groot bestand krijgt met allemaal kopieën van dezelfde foto. Met een veldcode ({ INCLUDEPICTURE "C:\\Users\\OctaF\\OneDrive\\Documenten\\Hunebedden op kaart.png" }) hou je het bestand klein. ALs je de code {Volgende Record} ziet, dan heb je gebruik gemaakt van Afdruk Samenvoegen, en werkt het etiket alleen als je voldoende records in je gegevensbestand hebt. Je gebruikt dan dus de verkeerde optie.

Ken gebeuren :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan