Etiketten printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
L.S.,
Ik werk met word 2003 en heb als printer de Laser HP 1012.
Met dezelfde configuratie kon ik etiketten printen. Vorige maand wilde ik weer een etiket printen maar de printer weigerd deze te printen. Ik heb in Word dezelfde procedure gedaan zoals vroeger maar niets! Tot tweemaal toe heb ik de printer opnieuw geinstalleerd maar nog steeds niets. Laat ik het etiket via de andere printer uitprinten heb ik geen probleem. Nou ja... de andere printer is een deskjet en de etiketten worden erg vet afgedrukt en ik vind ze ook niet mooi.
Wie helpt?
Vr.Gr.
Eflux

eflux,

print je een wordbestand met etiketten af? als de printer gewoon papier afprint en geen etiketten, kan het een technisch probleem zijn met de printer. hoewel ik dit nog niet meegemaakt heb.

steven

eflux,

print je een wordbestand met etiketten af? als de printer gewoon papier afprint en geen etiketten, kan het een technisch probleem zijn met de printer. hoewel ik dit nog niet meegemaakt heb.

steven

Hoi Steven,
Aan een technisch probleem heb ik ook gedacht. Merkwaardig is het wel dat wanneer ik de laserprinter dwing om een afdruk te maken, door op een van de twee knoppen aan de zijkant van de printer te drukken, het bedoelde etiket wel afgedrukt wordt. Dit is natuurlijk "NIET" de bedoeling. Ook heb ik een update opgehaald ook dit mocht niet baten.
Vr.Gr.
Eflux

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan