etiketten samenvoegen met excel blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
568
in Word 2000 heb ik een etiket aangemaakt om samen te voegen met een adressenbestand in Excel.

Dat werkt goed, alleen lukt het mij niet om een geselecteerd gebied te koppelen. ook niet als ik aan dat gebied een naam geef. Iedere keer wordt heel het bestand gekoppeld. Ook lukt het niet als ik het bestand op een apart blad zet. Dit zou voor mij de meest ideale oplossing zijn.

Weet er iemand raad?

Juul
 
Je kan toch bij het samenvoegen in Word gewoon selectie-criteria opgeven. In ieder geval kan dat wel als je een excel bestand koppelt.
 
Ik heb het blad waar de adressen opstaan vooraan geplaatst en de andere tabbladen daarachter, zo kan ik wel klaarkrijgen wat ik wil. Dus het gedeelte waar de adressen staan moet het eerste tabblad zijn.

Wim bedankt voor je reactie, maar ik kan bij criteria niet opgeven welke kolommen en rijen hij moet gebruiken.

Groetjes
Juul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan