Ik heb in WORD een userform gemaakt waarin een aantal checkboxes staan. Deze checkboxes moeten gelinkt worden aan een etiket in het word doc (Checkbox 1 = etiket A, checkbox 2 = etiket B enz. Hier staat alles op volgorde). Nu is het de bedoeling dat alleen elk van de gekozen etiketten 3 x worden gekopieerd naar een nieuw leeg document met dezelfde etiketten/tabelindeling (In volgorde, zonder "cellen" over te slaan)).
v.b.: Bij het selecteren van checkboxes 2 en 4 worden dus etiket B en D elk 3 x gekopieerd uit het eerste doc naar een nieuw document op de plaatsen A t/m F (in de tabel startend vanaf linksbovenin).
Hopelijk is het een beetje duidelijk
De etiketten in het eerste document worden ook aan de hand van een userform gemaakt en dit is in ieder geval gelukt. Alleen bovenstaande vraag is lastig (weet niet goed waar ik moet beginnen)...
Bij voorbaat dank voor het beantwoorden...
v.b.: Bij het selecteren van checkboxes 2 en 4 worden dus etiket B en D elk 3 x gekopieerd uit het eerste doc naar een nieuw document op de plaatsen A t/m F (in de tabel startend vanaf linksbovenin).
Hopelijk is het een beetje duidelijk

De etiketten in het eerste document worden ook aan de hand van een userform gemaakt en dit is in ieder geval gelukt. Alleen bovenstaande vraag is lastig (weet niet goed waar ik moet beginnen)...
Bij voorbaat dank voor het beantwoorden...