Etiketten (tabel) kopiëren in WORD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matrix01

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2013
Ik heb in WORD een userform gemaakt waarin een aantal checkboxes staan. Deze checkboxes moeten gelinkt worden aan een etiket in het word doc (Checkbox 1 = etiket A, checkbox 2 = etiket B enz. Hier staat alles op volgorde). Nu is het de bedoeling dat alleen elk van de gekozen etiketten 3 x worden gekopieerd naar een nieuw leeg document met dezelfde etiketten/tabelindeling (In volgorde, zonder "cellen" over te slaan)).
v.b.: Bij het selecteren van checkboxes 2 en 4 worden dus etiket B en D elk 3 x gekopieerd uit het eerste doc naar een nieuw document op de plaatsen A t/m F (in de tabel startend vanaf linksbovenin).
Hopelijk is het een beetje duidelijk :rolleyes:
De etiketten in het eerste document worden ook aan de hand van een userform gemaakt en dit is in ieder geval gelukt. Alleen bovenstaande vraag is lastig (weet niet goed waar ik moet beginnen)...
Bij voorbaat dank voor het beantwoorden...

Begin dan maar met het plaatsen van een voorbeeldbestand.

Ik had dit inderdaad meteen moeten doen, sorry. In de bijlage een gezipt docm bestand (het lukte niet om het anders te uploaden). In dit bestand zijn de etiketten te zien. Deze moeten dus via de copy labels kn op geslecteerd kunnen worden en dan naar een nieuw document (zal dan ergens op schijf staan) moeten worden gekopieerd. Het lukt wel om te laten zien welke boxes gechecked zijn , maar nu nog koppelen aan de cellen in de tabel en kopieren...

Bekijk bijlage Test-etiketten.rar

Erg ingewikkelde oplossing die je zoekt. Waarom niet een samenvoegbestand gemaakt op basis van een Excelletje of zo met je gegevens waarmee je een etikettenvel maakt, en daarin elk record 3 x laat terugkomen? Welke je wilt hebben is dan een kwestie van een selectievakje zetten bij de uitvoer. En klikken in selectievakjes moet je nu ook. Gebruik standaard functionaliteit van Word voordat je nodeloze energie steekt in moeilijke oplossingen :)

Hmmm. Dat is inderdaad ook een idee (en makkelijker waarschijnlijk zoals je zegt). Ik zal daar eens mee aan de slag gaan. Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan